facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

27 maja 2016

TOP 4 OSTATNICH TYGODNI


Witam Was bardzo serdecznie i przychodzę z postem, w którym zamierzam podzielić się moimi czterema ulubionymi kosmetycznymi rzeczami z ostatnich tygodni.

Ostatnio jestem trochę na detoksie, nie kupuję dużo kosmetyków i zużywam stare- ale te kilka rzeczy wpadło mi w ręce i jestem szczęśliwa z tego powodu.


Lakier do paznokci L'Oreal Color Riche w kolorze 851 Nouvelle Vague
Czy muszę tłumaczyć? Kolor jest niesamowity, bardzo letni i bardzo świeży. 



Podkład MaxFactor Face Finity All Day Flawless w kolorze Beige 55
Nigdy nie miałam nic tej marki, więc bardzo miłym zaskoczeniem był dla mnie fakt, że ten podkład faktycznie sprawia, że twarz cały dzień wygląda flawless. Bardzo, bardzo trwały, krycie ma średnie do wysokiego. Nie drażni, nie pachnie i ma SPF 20.



Kredka Golden Rose
Kredki Golden Rose powinny dostać jakąś nagrodę, bo kosztują 5-10 PLN i są lepsze niż wszystko. Tym razem złowiłam taki kolor, ale kredkę oczywiście już zgubiłam w którejś torebce. Ale ja jak mam ulubiony kolor kredki z GR (jak ten tutaj) to zaopatruję się w 3 takie i tak idę przez życie. Po ten zajrzę dzisiaj jeszcze!



Maski Montagne Jeunesse
Plejada pięknych zapachów (w tym ta ze zdjęcia, czyli czekolada, ale jest też biała czekolada, kolekcja owocowa, zielona herbata i maska rozgrzewająca bez potrzeby podgrzewania jej), świetny sposób na relaks i odstresowanie w biegu codziennego życia, nie kosztuje milionów i dostępna jest w Hebe i w Douglasie. Ja swoją przygodę z tymi maskami rozpoczęłam 3 lata temu kupując je w austriackiej drogerii i nadal aplikacja jest tak samo wyjątkowa.


Znacie? :) Miłego dnia!

PROMOCJE





5 komentarzy:

  1. Podkład Max Factor jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. będę musiała wypróbować tę maskę :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makou e hāʻawi ai 'no ka hana ana o na ola kino pilikia, ma ka hoʻohana' ana i ka lāʻau 'i ua lako me ka palaoa ke hoola i ka maʻi loa.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme