facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

22 maja 2016

A NEW CHAPTER


Witam kochani, mam na imię Olga, a Biała Koszulka to moje miejsce w internecie od września 2014. Od tamtego czasu moje życie dość mocno się zmieniło- co nie jest zaskakujące, bo jestem w wieku, w którym życie się właśnie zmienia. Zrozumiałam, że nie jestem jeszcze dorosła pomimo tego, że według mojego dowodu osobistego już w sumie jestem, że do sukcesu dochodzi się ciężką pracą i generalnie też to, że życie jest trudne- nie jest bajką, w której księżniczka spotyka księcia i razem uciekają od świata- i nie muszą płacić podatków w dodatku!

Nie pisałam na blogu przez ponad miesiąc. Popadłam w ten stan umysłu, że muszę to robić, że jestem zmuszona do czegoś, do czego nigdy nie byłam tak naprawdę zmuszona przez nikogo… tak. Poza tym jeszcze doszło kilka moich osobistych problemów & małych dramatów, których nie chcę niepotrzebnie wywlekać na forum publiczne ale mam nadzieję, że to szanujecie! Musiałam sobie zrobić trochę przerwy, ale po prostu brakowało mi pisania i tego bloga, więc jestem z nową energią i siłą i pomysłami!

Trochę zmieni się forma prowadzenia bloga, ale to zobaczycie w praniu. Fajną zmianą dla Was będzie pewnie to, że po lewej stronie, tuż pod moim zdjęciem, będzie lista notek, które planuję dodać z dokładną datą i godziną i tak ze dwie notki do przodu tam zawsze na liście będą, także osoby, które wchodziły na bloga codziennie podczas tej suszy, podczas której nic nie dodawałam będą wiedziały czego się spodziewać.

Ogólnie pewnie niektórzy z Was wiedzą, że mam teraz kanał na YouTube, na którym są teraz 2 filmy i 127 subskrybentów (część jest z USA, część z Wietnamu, a z 30 z Polski lol) o czym więcej jeszcze dzisiaj w notce o 19! :) Za to też zabiorę się teraz poważniej. Tak dużo ludzi mi mówiło przez lata, że jeszcze skończę na YouTube, a nie mogłam się za to zabrać… teraz się zabrałam! Zapraszam na notkę dzisiaj o 19 :)

Dziękuję za bardzo miłe maile, na które starałam się odpowiadać regularnie- czytelnicy to tak naprawdę ta lepsza połowa bloga (bo ta druga to ja i moje posty).


DO ZOBACZENIA ZA SERIO NIEDŁUGO XXXXXX (dzisiaj za godzinę jeśli chcemy być dokładni)

1 komentarz:

  1. Zapowiada się ciekawie... Dopiero tu wpadłam, będę czytać! (:
    shiny-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme