facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

7 kwietnia 2016

SCHWARZKOPF GOT2B LAKIER VOLUMANIA



Schwarzkopf got2b Volumania Hairspray

Ten lakier do włosów nie miał być na tym blogu. Szczerze mówiąc nie sądziłam, że kiedykolwiek go użyję. Dostałam go i włożyłam do szuflady. Nie jestem utalentowaną fryzjerką, więc rzadko kiedy bawię się lakierami, piankami, pudrami do włosów i tak dalej. Ograniczam się do szamponu, odżywki i olejku zabezpieczającego przed ciepłem. Ale akurat wybierałam się na imprezę- więc uznałam, że użyję sobie tego lakieru, aby fryzura była trwalsza. I okazało się, że impreza była koszmarna, ale odkryłam super produkt w mojej szufladzie. 

Jego główną zaletą w założeniu ma być to, że dodaje objętości. A jego główna zaleta naprawdę? To samo. Naprawdę dodaje tej objętości. I to znacznie! Kilka dni temu akurat byłam u fryzjera i nie mam już tego problemu przez dobre cięcie, ale moje włosy były strasznie oklapnięte (szczególnie tuż przy głowie) i ten produkt fajnie je podnosi. 

Jeśli szukacie czegoś, co dodaje objętości i nie macie też lakieru- warto spróbować. Aha- czy wspomniałam o tym, że ładnie pachnie?

Miałyście do czynienia z tym produktem? Jakie polecacie lakiery? 
Miłego dnia!


PROMOCJE

3 komentarze:

  1. jakich perfum używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Miss Dior' Diora, 'Down Town' Calvina Kleina bądź też 'Wonderstruck Enchanted' Taylor Swift, a w lato najczęściej mgiełek Victoria's Secret :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię ten lakier. Szczególnie za to, że pachnie i nie skleja włosów ;)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme