facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

9 kwietnia 2016

HAIR TRANSFORMATION 2016! SŁONECZNY REFLEKS?


Jeśli ktoś mnie znalazł i obserwuje na platformach social media to już pewnie wie (bo piszę tydzień później)- mam we włosach słoneczny refleks. Gdzie, dlaczego, odczucia- to chcę tutaj wyjaśnić zamiast odpisywać na wszystkie pytania osobno!


Gdzie? W salonie Maniewski w Katowicach (jest to jeden z trzech w Polsce, pozostałe są w Krakowie i w Warszawie)- byłam ciekawa tego, co mi zrobią- szczególnie, że nie miałam żadnej dokładnej koncepcji, tylko chciałam mieć jaśniejsze włosy. W życiu bym nie pomyślała o tym refleksie sama, bo uważałam, że jest tylko dla długowłosych osób- ale jednak nie do końca.

Dlaczego? Bo jestem tym typem osoby, który lubi coś zmieniać i też zawsze chciałam mieć blond włosy (miałam w dzieciństwie, potem się przyciemniły), a moja była fryzjerka nie umiała tego zrobić, więc postanowiłam przeszukać internet i znaleźć salon, w którym mi to zrobią.

Myślałam, że postawimy na blond na całej długości, ale (jak to płytko zabrzmi) odnalazłam się w tych włosach- mówiąc odnalazłam mam na myśli, że w końcu nie mam tego uczucia, że chcę je znowu pofarbować. Zwykle już dzień po wyjściu od fryzjera nie mogłam się doczekać kolejnej wizyty, aby ten kolor zmienić. A teraz nie chcę ich zmieniać, bo podoba mi się to, że są krótsze, a ten refleks lubię bardziej niż myślałam, że polubię.


Uważam, że efekt na żywo jest bardzo subtelny, ale jednak coś się zmieniło. Jest to też dość praktyczna opcja (zabrzmię jak leń), bo na górze jest mój naturalny kolor i włosy mogą trochę odrosnąć, a i tak nie będzie widać odrostu. Jest to też po prostu mniejsza męczarnia dla fryzury, bo farbować można rzadziej.

Kolejna fajna sprawa to Olaplex. Wiele z Was pewnie już słyszało o tym produkcie, który ma regenerować najbardziej zniszczone włosy (nie będę tłumaczyć, bo nie jestem specjalistą, ale w internecie jest dużo informacji- mi wystarczy do życia wiedza, że to bardzo dobra odżywka dla włosów) i naprawdę to robi. Nie jestem w stanie zbyt dobrze tego przekazać na zdjęciu, ale są naprawdę niezniszczone. Polecam zabiegi z Olaplexem, jest wiele salonów, które je oferuje. Można też kupić produkt i próbować w domu.

Więc ogólnie jestem zadowolona! Będę chodzić do tego samego fryzjera na poprawki i na razie zostaję przy tym słonecznym refleksie.

Co sądzicie?
Miłego dnia!

3 komentarze:

  1. Jest super! I choć lubię swój naturalny kolor włosów, to też czasem nie mogę wytrzymać bez minimalnej chociaż zmiany :D

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme