facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

4 kwietnia 2016

ARIANA GRANDE FOR M.A.C.


Wszystkie osoby mające szminki z M.A.C. kochają szminki z M.A.C.. A czy nie są one jeszcze lepsze kiedy projektuje je Twoja ulubiona gwiazda, a każda złotówka, którą wydasz na produkt przeznaczona jest na pomoc kobietom, mężczyznom i dzieciom dotkniętymi HIV/AIDS?


(zdjęcie- materiały prasowe M.A.C. Cosmetics)

Ariana Grande to gwiazda, która ostatnio zaprojektowała produkty dla marki w tym szczytnym celu. Jak zwykle są to dwie rzeczy- szminka i błyszczyk.


Szminka M.A.C. Viva Glam Ariana Grande jest w kolorze bardzo ciemnym, fioletowym przechodzącym aż w czerń. Błyszczyk odwrotnie- jest bardzo jasny. Ja nabyłam szminkę. W sklepach z dostępnością jest bardzo ciężko, ale online (na maccosmetics.pl) jeszcze są, stacjonarnie są testery, więc można sobie sprawdzić. 



Kształt opakowania jest klasyczny, pigmentacja i jakość produktu- taka, jak reszta szminek M.A.C. od których odróżnia ją głównie różowa wstawka z autografem Ariany Grande. Uwielbiam ten kolor! Nie do końca od poniedziałku do czwartku, ale wygląda super w wolnych chwilach- jeśli ktoś jest fanką takich kolorów rzecz jasna. 


Lubicie szminki M.A.C.? :) 


5 komentarzy:

  1. Ja jestem fanką <3 Mam już nie jedną ! Jestem zakochana aczkolwiek Twojej bohaterki w swoim zestawieniu nie mam bo i kolor dla mnie za ciemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie myślałaś dodawać do bloga ootd i takie ubraniowe haul'y?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chcę tego robić, nie nadaję się :)

      Usuń
  3. Miałam lady Gagę i Niki Minaj. Obie strasznie wysuszały mi usta :(

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme