facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

28 marca 2016

TOO FACED CHOCOLATE BAR- OBSESJA?




Too Faced Chocolate Bar

To jedna z tych notek, w której głównie zdjęcia mają mówić. Szybko przedstawiam paletę Chocolate Bar!
Muszę przyznać, że po kilku tygodniach używania jestem całkowicie zakochana. Po pierwsze wizulanie- jest po prostu ładna i urocza. Warto dodać, że pachnie słodyczami. To nie jest co prawda najważniejsze, bo szczerze wątpię w to, żeby ktoś wąchał nasze powieki, ale to fajny dodatek- przyjemny przy wykonywaniu makijażu.

Po drugie- kolory palety. Popatrzmy.




Mogłabym spokojnie żyć tylko z tą paletą. Jest tu dużo neutralnych odcieni do codziennego makijażu, ale są też ciemniejsze i mocniejsze na eksperymentowanie. I rzecz, którą uważam za jeden z poważniejszych atutów- cieni do rozświetlania jest więcej niż innych. WOW! Ktoś o tym pomyślał, bo tych używa się więcej i kończą się szybciej niż inne! 

Cienie są oczywiście bardzo trwałe, świetnie napigmentowane i wydajne, a firma nie testuje na zwierzętach. Czego tu nie kochać?

Co sądzicie? 
Miłego dnia!


PROMOCJE

8 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się te odcienie! Opakowanie też fajnie się prezentuje :)
    http://inspiracje-gabrieli.blogspot.com/2016/03/inspiration-is-everywhere-2.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolory, ale ja jestem fanką tylko i wyłącznie matów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to nie dla Ciebie, ja uwielbiam błyszczące rzeczy na moich powiekach haha

      Usuń
  3. Samo spojrzenie na tą paletkę sprawia, że pragnę ją mieć. Cienie do rozświetlania, zapach słodyczy... A skoro Tobie podpasowała - dlaczego nie? Ufam Twoim poleceniom, Olgo, dlatego dopiszę tą paletkę do listy must have. :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja ulubiona paleta cieni, kolory są piękne, bardzo dobrze napigmentowane (naprawdę super super pigmentacja), nie obsypują się, są bardzo trwałe, nie wysuszają skóry.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme