facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

25 marca 2016

NIVEA REPAIR & TARGETED CARE SZAMPON + ODŻYWKA- RECENZJA


Jestem raczej z rodzaju osób, które są wierne swoim szamponom i odżywkom- nie mniej jednak ta nowa linia Nivea przykuła moją uwagę. 

Producent pisze z tyłu buteleczek szamponu i odżywki:
Szampon/odżywka NIVEA Repair & Targeted Care z Systemem Inteligentnej Odbudowy- dla ochrony i odbudowy zniszczonych fragmentów włosów, tam gdzie potrzeba:
-Pielęgnuje wykrywając zniszczone fragmenty włosów i odbudowuje je dokładnie tam gdzie potrzeba
-Wzmacnia włosy poprzez odbudowę ich wnętrza
-Chroni włosy przed uszkodzeniami i zapobiega ich łamaniu (szampon)/ Chroni włosy przed łamaniem i rozdawajaniem się końcówek (odżywka)

Jeśli chodzi o skład, który, jak wielokrotnie zaznaczałam w moich notkach, jest dla mnie istotny w pielęgnacji włosów- całkiem nieźle. Zawiera, jak każdy drogeryjny szampon, parabeny, ale też ma olej makadamia, legendarny Eucerit obecny także w tym bardzo słynnym Nivea Creme (jest to naturalny składnik) i keratynę, która jest białkiem budującym włos. I nie są na ostatnim miejscu składu, ale mają wysokie pozycje. To sprawiło, że miałam ochotę je przetestować. Jak na szampon i odżywkę ze swojej półki cenowej zapowiadają się świetnie. 



Nivea Szampon Pielęgnujący Repair & Targeted Care
Nivea Odżywka Pielęgnująca Repair & Targeted Care

Mam włosy, które były ostatnimi czasy bardzo niszczone farbami, ale teraz odbudowują się. Oto wnioski.

Zapach produktów jest dość mocny, ale przyjemny. Kojarzy się z poprzednimi szamponami marki. Tak samo jak wygląd buteleczek- firma ma swój wzorzec, któremu jest wierna. To dobrze, bo to czyni te produkty do włosów charakterystycznymi. Kolor produktów jest perłowo biały.

Jeśli chodzi o działanie- na początek zaznaczę, że produkty nie spowodowały łupieżu i innych katastrof. Myślę, że to ważna sprawa. 
Szampon i odżywka na pewno wygładziły moje włosy i zminimalizowały puszenie. To dla mnie bardzo ważna kwestia. Poza tym ich kondycja faktycznie się poprawia z tygodnia na tydzień. To wynika z wielu czynników- z mojej chwilowej przerwy od farbowania, z mojego unikania suszarki i prostownicy, ale też z produktów, których używam. Moje włosy zaczynają znowu się błyszczeć i przestają przypominać jedno wielkie siano. 

Jak na szampon i odżywkę za kilkanaście złotych- jestem pod wrażeniem! Polecam Wam te produkty, są naprawdę warte wypróbowania. 

Miałyście styczność z szamponami Nivea? Miłego dnia!





1 komentarz:

  1. Ja używałam kiedyś szamponu Nivea, ale ostatecznie porzuciłam go na rzecz szamponu rzepakowego marki no-name:p Byłam z niego zadowolona, ale okazało się, że rzepakowy lepiej działa na moje włosy.

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme