facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

6 marca 2016

FEBRUARY FAVOURITES '16




To znowu ten moment, w którym mogę się podzielić kilkoma rzeczami, które kochałam w tym miesiącu. Zapraszam!

Bourjois 123 Perfect CC Cream
Recenzja tutaj- jednym słowem warto. Pokochałam ten krem CC w tym miesiącu i nosiłam go cały czas.

Paleta The Balm Balmsai
Muszę przyznać, że to moje pierwsze cienie The Balm. To nie jest moja kolorystyka na noszenia do codziennego makijażu, wolę złoty, brązowy i róże, ale jakość cieni tej marki jest bardzo, bardzo godna polecenia. Jeśli się zastanawiacie nad NUDETude i innymi to warto spróbować. Ta ma trzy kolory do brwi, z których się bardzo cieszę, świetny szmaragdowy, na który czasem mam ochotę i używam jej przed pójściem na imprezę.

Maybelline Color Tattoo w kolorze 45-Infinite White
Jest zima, więc biały na oku to mój częsty kaprys. O tych konkretnych cieniach w kremie pisałam milion razy, są świetne i warto mieć. 

Anastasia Beverly Hills Contour Kit
Moja inwestycja miesiąca i jeden z ulubionych kosmetyków. Jakość tych pudrów do konturowania to spełnienie wszystkich konturowych marzeń. 

Maybelline COLORsensational w kolorze 540 Hollywood Red
Brudny róż na ustach to mój nowy ulubiony. Ostatnimi tygodniami jakoś zapomniałam o czerwonym na rzecz takich tonów i ta szminka jest jedną z moich ulubionych. 

A Wy co polecacie w tym miesiącu? :) Miłego dnia!

ZNIŻKI

2 komentarze:

  1. Też mam tę szminkę ze zdjęcia :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba się skuszę na paletkę z The Balm :)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme