facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

17 marca 2016

CURRENT MAKE UP ROUTINE


Zdałam sobie ostatnio sprawę z tego, że od dłuższego czasu nie prezentowałam na blogu żadnego mojego makijażu. Zebrało mi się sporo nowych rzeczy, które pokochałam i stały się nieodłączną częścią moją rutyny makijażowej, więc uznałam, że to czas, aby je zaprezentować.

To jest taki mój makijaż na zwykły dzień, prosty i w neutralnych tonach. Szczególnie podobają mi się usta, do których użyłam zabawnie taniego kosmetyku (o czym dalej) i ogólnie wydaje mi się, że kolory będą pasowały do większości kobiet, do większości kolorów włosów i karnacji, więc zapraszam!




Bourjois 123 Perfect CC Cream w kolorze 31 Ivory
Kobo Professional Translucent Loose Powder w kolorze 101 Translucent
Real Techniques by Sam & Nic Chapman Powder Brush

Moja cera nie jest tragiczna, ale i tak zwykle używam kremu CC, aby wyrównać jej koloryt. Krem ma taką formułę, że lepiej się go nakłada palcami (przynajmniej mi). Puder matujący dla utrwalenia. Nakładam go moim ulubionym pędzlem do tego produktu. 



\

Anastasia Beverly Hills Contour Kit (jako pudru brązującego użyłam środkowego z dolnego rzędu tj kolor MINK, a na to nieco rozświetlającego, trzeciego z górnego rzędu pudru o nazwie 10K)
Hakuro H24

Tu widzicie w akcji mój ulubiony ostatnio duet, czyli pędzel z Hakuro i paletę Anastasia.



Paleta The Balm Balmsai (użyłam koloru Righteous)
Hakuro H85

Moja 'niezrobiona' brew mnie smuci, ale chciałam je zestawić dla efektu. Ja lubię moje brwi pomalowane tak, jak to robię ale to kwestia dyskusyjna. W każdym razie polecam cienie- ten odcień jest chyba stworzony pod moje włosy!






Paleta Too Faced Chocolate Bar
wewnętrzny kącik i pod brwią- kolor White Chocolate, pędzel Sephora All Over Shadow 22
całe oko- kolor Marzipan, pędzel Urban Decay Good Karma Shadow Brush (nigdy nie wiedziałam, że tak się nazywa ten pędzel, ale ostatnio to wytropiłam- zawsze podpisywałam go jako dołączony do palety Naked 3, co jest prawdą, ale ma nazwę!)
załamanie i kącik zewnętrzny- miks kolorów Semi-Sweet i Haute Chocolate i pędzel ten sam, co wyżej
pędzel do blendowania- Hakuro H77

Ta paleta daje nieskończenie wiele możliwości i przejęła moje serce i moją miłość, którą wcześniej lokowałam w paletach Naked. Jest cudowna, pachnie czekoladą i ma przepiękne odcienie. I brawo Too Faced za podarowanie nam większej ilości cieni rozświetlających, które ZAWSZE się kończą szybciej, bo są potrzebne w każdym makijażu. 



Benefit Bad Gal Lash Mascara
Marc Jacobs Highliner Gel Eye Crayon Eyeliner w kolorze Blacquer

Ten tusz nie dorównuje They're Real! tej samej marki (to mój ulubiony tusz na świecie), ale w porównaniu do reszty jest bardzo dobry, bo fajnie wydłuża i się nie osypuje. They're Real! daje efekt bardziej dramatyczny i może stąd ta moja miłość. Ten jest w sumie lepszy do makijażu codziennego, więc dlatego też go użyłam.
A o tym linerze wspominałam już wcześniej i jest to mój ulubiony z ulubionych i jeśli ktoś czyta mojego bloga to wie.



Golden Rose Classics Waterproof Lipliner w kolorze 329

Ta kredka rządzi. Jest świetna, ma świetny kolor i wygląda świetnie. Popatrzcie na to. To jest perfekcyjny kolor, którym nie umiem się nacieszyć. I kosztuje dosłownie z 5 PLN. Żyję dla takich kosmetyków.







Oto i moja makijażowa rutyna! Dajcie w komentarzach znać jak wrażenia, czy używacie tych kosmetyków i czy chcecie więcej moich 'prezentacji'! :) miłego dnia!


PROMOCJE


4 komentarze:

  1. świetny makijaż :) bardzo ciekawi mnie krem cc i paleta Anastasi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz olśniewająco nawet w tak prostej odsłonie makijażu. No i kolczyk dodaje Ci "tego czegoś" - szczerze! :)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme