facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

5 marca 2016

BOURJOIS 123 PERFECT CC CREAM



Bourjois 123 Perfect CC Cream

Krem CC Bourjois szybko stał się moim ulubionym produktem makijażowym na cerę. Czytałam o nim wcześniej pochlebne opinie, dlatego zdecydowałam, że go kupię. I nie zawiodłam się. 

Krycie: 5/5
Krycie jest niesamowite i jestem aż pod wrażeniem. Na mojej cerze zakrywa dosłownie wszystkie niedoskonałości i przebarwienia.

Konsystencja: 5/5
Jest bardzo lekki i w dodatku nawilżający. Moja skóra bardzo się z nim polubiła.

Trwałość: 4,5/5
Producent obiecuje 24h, na pewno tyle nie, ale od rana do wieczora z jedną poprawką zwykle daje radę.

Opakowanie i dozowanie: 4/5
Jest poręczne, ale nie lubię tego, jak się dozuje CC/BB, bo łatwo jest dać za dużo. Szkoda, że te produkty nie mają pompeczek jak tradycyjne podkłady. Ale to nie jest w sumie wina tego jednego produktu£

Podsumowując: 18,5/20
Czyli wynik, powiedziałabym, świetny. Mój nowy ulubieniec i naprawdę polecam spróbować osobom z każdym rodzajem cery!
Czy kupię ponownie: tak!


Miałyście? Jak się sprawdza? Miłego dnia!


ZNIŻKI




2 komentarze:

 photo envye.jpg
envye blogger theme