facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

7 lutego 2016

JANUARY '16 FAVOURITES





Styczeń już za nami, a więc czas na pierwszą notkę o ulubionych produktach miesiąca w tym roku! Serdecznie zapraszam.


L'Oreal Skin Perfection Skoncentrowane Serum Udoskonalające & Krem Udoskonalający

Używam tych produktów w sumie już od grudnia i teraz pokazały mi się pozytywne efekty. Moja cera jest w świetnej kondycji. W ogóle nie fatygowałabym się o nakładanie podkładu gdybym nie miała blizn, które wymagają usunięcia laserowego. Moja skóra jest faktycznie nawilżona, promienna i bez żadnej skazy w postaci wyprysków. Na dniach pojawi się dokładniejsza recenzja tych produktów, bo nie chcę na to poświęcać 75% notki o ulubionych, ale krótko mówiąc- całkiem dobra inwestycja.

Lirene Beauty Collection Żurawinowy Peeling Cukrowy
Pachnie naprawdę niesamowicie, jest bardzo wydajny i lubię konsystencję. Dawno już nie miałam tak fajnego i niedrogiego peelingu do ciała. Polecam całą sobą.

Sephora Wonderful Dreams Paleta cieni do powiek
Kiedy robiłam rozdanie paczek świątecznych dla czytelników to właśnie ta paletka była jednym z prezentów. Ironią losu jest to, że ją później dostałam od przyjaciółki. Uwielbiam te kolory. Używam jej ostatnio do codziennego makijażu. Szkoda, że to była limitowana edycja, ale w niektórych Sephorach jeszcze są ostatnie sztuki!

The Body Shop Born Lippy Passionberry Lip Balm
Pachnie niesamowicie i, co ważniejsze, bardzo dobrze nawilża. Niezbędna rzecz w sezonie zimowym. 


Znacie któryś z tych produktów? Co polecacie w tym miesiącu?

PROMOCJE

4 komentarze:

  1. paletka śliczne ma cienie, a serum chciałabym wypróbować, więc czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych produktów miałam tylko krem do twarzy.. :) ta paletka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme