facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

18 stycznia 2016

MARC JACOBS BEAUTY: HIGHLINER GEL EYE CRAYON EYELINER



Marc Jacobs Beauty Highliner Gel Eye Crayon Eyeliner w kolorze Blacquer

Uznałam, że to już czas, aby zrecenzować mój ulubiony eyeliner- zacznijmy więc!
Jako, że uważam, że recenzje, gdzie daje się czemuś punkty są bardziej przejrzyste, to tak zrobię. 

Mam go od: prawie roku
Czy kupię ponownie: tak
Dostępne warianty: tu akurat mam wersję czarną i miniaturową, są większe i w wielu innych kolorach
Dostępny w: Sephorach, sklepach online

Konsystencja: 5/5
Ja od razu byłam zachwycona, bo to nie jest do końca eyeliner, ale żelowa kredka, która daje efekt eyelinera. Fanką pisaków nie jestem, więc to idealne rozwiązanie. Jeśli ktoś nie jest pewny to można testerem sobie pomazać po ręce, prawda?

Trwałość: 4,5/5
Zwykle po całym dniu z tym eyelinerem nie mam pod oczami smug, ale zdarzają się dni, kiedy muszę poprawić w trakcie dnia (nie zawsze, zależy od tego, jak wygląda mój dzień). Generalnie jest bardzo dobrze.

Wygoda: 4/5
Czwóra, bo w sumie eyelinerem w żelu w słoiczkach robię kreski bardziej precyzyjnie i szybciej, ale nie lubię ich tak bardzo z powodu gorszej trwałości i pigmentacji.

Pigmentacja: 5/5
Perfekcyjna. To można zobaczyć nie kupując produktu, testując go w drogerii.

Opakowanie: 5/5
Jest estetycznie bardzo ładne, porządne i nie mam się do czego przyczepić.


Dodatkowe detale: nie ma zapachu, nie podrażnił moich oczu

Jak już mówiłam, to mój ulubiony eyeliner, więc same ochy i achy. Jeśli macie jakieś propozycje eyelinerów- podzielcie się nimi w komentarzach! A tymczasem żegnam się i miłego dnia! :)


PROMOCJE

3 komentarze:

  1. Hmm nie miałam nigdy. Chwilowo mam eyeliner z miss sporty, choć nie polecam za bardzo. ;/
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam eyelinerów, bo po prostu nie umiem ;)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme