facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

21 stycznia 2016

LOVELY SILVER HIGHLIGHTER



Lovely Silver Highlighter

A to perełka! Ten produkt zdecydowanie przekonuje do tego, aby testować rzeczy tańsze. Bardzo niepozorny, ukryty w niezbyt dobrej jakości opakowaniu zachwyca pigmentacją i efektem.

Dostępne warianty: ciepły ton (Gold) i zimny ton (Silver) 

Pigmentacja: 5/5
Nic więcej nie wymagam. Widać na zdjęciu. Moja ręka wyszła trochę zbyt różowa, ale to nie szkodzi.

Trwałość: 5/5
Świetna, polecam też na imprezy i wyjścia.

Konsystencja: 3/5
Czy tylko mi się pokruszył? Ale nawet pokruszonym dało się stworzyć świetny efekt. 

Opakowanie: 2,5/5
Dałam 50%, bo jest przeciętne i jego jakość jest nienajlepsza, ale z drugiej strony- ile można mieć za 8 złotych?

Krótko mówiąc- TRZEBA zainwestować. Świetny dla osób zaczynających z rozświetlaczami, ale dla profesjonalistów w tym zakresie również. Cena jest abstrakcyjnie niska. Nic nie stracicie. Lećcie do drogerii!

Miałyście?

PROMOCJE

12 komentarzy:

  1. Nie miałam go jeszcze ale jest już na mojej liście zakupowej, tyle o nim dobrego słychać że muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam wersję Gold, ale rzadko używam rozświetlaczy i tak :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W której dokładnie drogerii go dostanę? Rossmann, Natura?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Rossmannach zawsze jest półka Lovely, najlepiej jest szukać tam :)

      Usuń
  4. Mam zamiar go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. chcę kupić, ale nie wiem którą wersję ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że jak spojrzysz w drogerii na żywo to się przekonasz :) ja miałam obydwie i obydwie mi w sumie pasowały

      Usuń
  6. mam wersję silver i gold, ale zdecydowanie wolę gold <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go obecnie na sobie. Polecam wszystkim, świetna sprawa. No i jaka tania! :)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme