facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

2 listopada 2015

5 PRODUKTÓW WARTYCH SWOJEJ CENY


Jeśli chodzi o kosmetyki, jestem fanką zarówno tych najtańszych, ale świetnych jakościowo, jak i małego rozpieszczania się i odrobinki luksusu. Jeśli ktoś jednak jest bardziej minimalistyczny i woli kupować mniej, a lepiej i zawsze trafiać w dziesiątkę to przygotowałam tutaj moich 5 ulubionych kosmetyków, których ceny nie są drogeryjne, ale wystarczają na bardzo długo oraz są mistrzami swoich kategorii.

Bioderma Sensibio Woda Micelarna
Woda miceralna Bioderma
Słyszy się o niej w internecie bardzo dużo i te wszystkie osoby, które tak zawzięcie o niej mówią, mają rację. Ten płyn jest jak woda, ale zmywa makijaż idealnie. Mistrzyni swojej kategorii. I chociaż nie kosztuje najmniej to zdecydowanie się opłaca. Wreszcie nie pieką mnie oczy!



Puder MAC Blot Powder Pressed

Pudry MAC
Miałam ich już kilka, ale zawsze są idealne. Starczają na dobrych kilka miesięcy, w salonach dostępne jest wiele kolorów, więc będzie ładnie wtapiać się w cerę i trzymają się na buzi cały dzień. Jeśli bym miała zostać z jednym pudrem to z M.A.C. Blot. 


Urban Decay Naked 3 
Cienie do powiek Urban Decay
Świetnie napigmentowane, w paletach jest niesamowicie dużo kolorów, co daje niesamowicie dużo kombinacji i są też trwałe (bardziej co prawda z bazą, ale to też zależy od tego, czy masz przetłuszczającą się skórę). I tutaj znowu- jakbym miała zostać z jedną paletą na zawsze, to bym wzięła pierwszą Naked.



Marc Jacobs Beaut Higliner Gel Eye Crayon Eyeliner (kolor Blacquer)

Marc Jacobs Beauty Highliner Gel Eye Crayon Eyeliner 
Proste w użyciu jak kredka, efekt eyelinera. I bardzo długa trwałość. To dla ludzi zawsze w pośpiechu i wolących pospać 10 minut dłużej niż zabawiać się z makijażem przed wyjściem z domu o 7.



Chanel Inimitable 
Chanel Inimitable Mascara
O tym tuszu też już wspominałam, ale zasługuje na jeszcze kilka słów. Wydłuża, sprawia, że rzęsy są bardzo gęste, nigdy nie skleił i trzyma się cały dzień. Moim zdaniem jest to tusz idealny, mój must have i gdybym nie lubiła testować i gdybym nic nowego nie dostawała to bym przy nim została na zawsze.

A co Wy byście dodały do tej listy? Znacie moje produkty? Miłego dnia :)



PROMOCJE & MAGAZYNY

11 komentarzy:

  1. Bioderma i puder z Maca kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tę paletkę Naked mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przymierzam się do zakupu palety Naked ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam naked 2 i tak sobe jej uzywam , bardo za to lubie Too Faced Chocolate Bar :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam róż z Maca i 3 pomadkę. Uwielbiam ich produkty za to, że są tak trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podbijam każdy jeden produkt ! A paletka jaka wymęczona :D Widać,że Twoja ulubiona lub jedna z ulubionych hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, moja Naked pierwsza jest jeszcze w gorszym stanie haha ;)

      Usuń
  7. mam kredkę Marca Jacobsa, i tak jak napisałaś, jest bardzo fajna, efekt jak po eyelinerze:)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme