facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

7 października 2015

SEPTEMBER FAVOURITES 2K15



Lubię ten moment w miesiącu (nie ten, o którym pomyślałaś) kiedy siadam i zastanawiam się, co w tym miesiącu z rzeczy fizycznych polubiłam najbardziej. Po pierwsze sprawia to, że mam porządek i wiem, czego nie kupować w najbliższym czasie, a po drugie lubię Wam polecać rzeczy, które sprawiły, że jeszcze bardziej cieszę się tym makijażem. Skończmy ten nieco bezsensowny wstęp i przejdźmy do konkretów.

Puder Rimmel Stay Matte (ja mam kolor transparentny) ma w blogo/vlogosferze pełno świetnych recenzji. Kupiłam go rok temu i jakoś tak nie spodobał mi się. Po prostu. Uznałam, że nie jest wydajny i nie matuje na długo. Teraz zrobiłam drugie podejście i się zakochałam. I nie wiem, z czego to wynika.

Baza Benefit Stay Flawless już się na moim blogu pojawiła, ale teraz wyciągnęłam ją z szafki i zaczęłam używać (bo na jakiś czas ją zostawiłam) i po prostu znowu jesteśmy w szczęśliwym związku. W tej chwili używam jej głównie na powieki, bo eksperymentuję z pigmentami i ciemnymi cieniami i ona właśnie ratuje mnie czasami.

Zapach Intimissimi Innocente i szminkę Rimmel by Kate w kolorze 30 opisałam tutaj, więc się nie powtarzam. Ale podkreślę, że tego zapachu używałam codziennie, a szminka jest w niesamowitym kolorze.

O rozświetlaczu Lovely Gold Highliter też już wspominałam, ale ponownie przyznam, że jest to świetny produkt, niesamowicie napigmentowany i kosztujący grosze, więc warto spróbować.

A jakie są Wasze ulubione miesiąca? 
Miłego dnia :)






4 komentarze:

  1. Wypróbowałam baaaaaardzo dużo pudrów i zdecydowanie Stay Matte jest najlepszym pudrem, pierwszy raz użyłam go 10 lat temu i do dziś to mój faworyt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadka wpadła mi w oko lubię takie kolory :D

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme