facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

25 października 2015

KONFERENCJA MEET BEAUTY 24.10.2015



Wczoraj miałam wielką przyjemność uczestniczenia w pierwszej konferencji Meet Beauty. Jest to pierwsza taka impreza w naszym kraju skierowana do blogerów i vlogerów z kategorii uroda. Dzisiaj chciałabym opisać jak było, na czym to wszystko polegało i jak się bawiłam!

Zachęcam też do dodawania mnie na Snapchacie, gdzie relacjonowałam konferencję na żywo!




Przy wejściu: rejestracja + miejsce na kawkę 





Po rejestracji, powitaniu i rozejrzeniu się po miejscu spotkania (którym był budynek BABKA w Warszawie- piękne wnętrze, aczkolwiek mogłoby być większe) zaczęły odbywać się różne panele.




Uczestnicy konferencji jakiś czas temu mogli zapisywać się na panele, na których liczba miejsc była ograniczona. Mi udało się wpisać na panel dotyczący paznokci z firmą NeoNail, włosów z Remingtonem oraz makijażu z Pierre Rene. Poza tym, wszyscy uczestnicy mogli posłuchać prelegentów na panelu głównym.

Poza tym, firmy takie jak Golden Rose, NeoNail czy Pilomax miały swoje stoiska do któych można było w każdej chwili podejść, gdzie eksperci mogli doradzić nam osobiście i zaoferować produkty do przetestowania. To był dobry pomysł, bo ludzie profesjonalnie zajmujący się daną kategorią mogli podzielić się wiedzą i pokazać nam nowinki. Wszystko, co mam na pewno zrecenzuję na moim blogu już niedługo.




WARSZTATY DOTYCZĄCE PAZNOKCI Z NEONAIL


Przedstawicielki firmy NeoNail pokazały nam krok po kroku jak wykonać manicure hybrydowy w domu, co mnie osobiście zainteresowało, bo nie umiałam tego robić samodzielnie. Panie odpowiedziały na nasze paznokciowe pytania i rozwiały wątpliwości. Dostałyśmy też zestaw, którym taki manicure wykonamy samodzielnie i muszę przyznać, że już z siostrą zdążyłyśmy w domu go wypróbować i chyba zostanę przy hybrydach na dłużej. 

WARSZTATY MAKIJAŻOWE PIERRE RENE




Forma tego panelu mi się bardzo spodobała. Był wielki stół na którym były kosmetyki marki, a dookoła krzesła, gdzie siedziałyśmy. Podczas tego, gdy przedstawicielki opowiadały nam o firmie mogłyśmy pomalować się kosmetykami Pierre Rene, zobaczyć, jaką produkty mają pigmentację i dobrać sobie kolor podkładu czy korektora. Mi się bardzo spodobały cienie marki, więc pokazuję zdjęcie i mały swatch (pigmentacja jest świetna). 
Marka Pierre Rene nie jest tak znana, jak powinna być. Ja na przykład myślałam, że jest z Francji, a jest z Polski (siedziba jest w Elblągu), ma kilka naprawdę świetnych produktów i już się cieszę z tego, że będę je testować.



WŁOSY Z REMINGTON


Na tym panelu przedstawiciele marki Remington pokazali nam ich nowości na sezon jesień/zima 2015/16. Chodziło głównie o linię PROtect- suszarkę, lokówkę i prostownicę, które mają sprawić, że nasze włosy podczas wykonywania zabiegów przyrządami rozgrzewającymi się do bardzo wysokich temperatur będą też chronione i mniej zniszczone. Polecam poprzeglądać sobie informację, jeśli szukacie akurat prostownicy, lokówki albo suszarki KLIK

PANEL GŁÓWNY
Jak już wspomniałam na tym panelu również prowadzone były wykłady. Mi się czasowo udało być tylko na jednym w całości. Dotyczył on identyfikacji bloga i prowadziła go Karolina Krzysztofiak z Żyj, Kochaj, Twórz. Inni prelegenci są na liście tutaj i wymieniając się opiniami z innymi uczestniczkami usłyszałam, że inne wykłady również były inspirujące, także organizatorzy dokonali dobrych wyborów!



Bardzo się cieszę z tego, że tak spędziłam moją sobotę! Poznałam wiele osób, które "znam" z sieci, dowiedziałam się wielu rzeczy, którymi będę się stopniowo dzielić z Wami w moich notkach. Organizatorzy powiedzieli, że następna konferencja Meet Beauty odbędzie się już na wiosnę- mam nadzieję, że w istocie tak będzie i że będę mieć szansę na ponowne wzięcie udziału!

Strona Meet Beauty

Miłego dnia :)

9 komentarzy:

  1. Super, że też Ci się podobało :) Zapraszam do siebie na relację i obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  2. To była pierwsza konferencja i jeszcze sporo można poprawić. Panel główny bardzo ciekawy, mam wrażenie jednak, że panele poboczne nie wnosiły nic nowego, a pozwalały firmie tylko się zareklamować. Dlatego nie zdecydowałam się na panel włosowy, ani makijażowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. konferencja rzeczywiście była super, organizatorzy na prawdę dali radę ;)
    ale moim zdaniem panel makijażowy był najsłabszym punktem całego dnia - jedyne co z niego wyniosłam to to że marka Pierre Renne jest profesjonalna i luksusowa a jej produkty są designerskie... serio? :/
    dosyć niemiłe rzeczy działy się też przy wspomnianym stoisku Golden Rose, ale to już jakby nie wina organizatorów MB ;)
    niemniej jednak z całego wydarzenia jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie samo zdanie. Panel makijażowy i włosowy bardzo słaby ... Ale poza tym było ok :)

      Usuń
  4. Cześć, wielkie dzięki za relację! Jeśli chodzi o prostownice, to testowaliśmy tę, najnowszą :) :
    http://pl.remington-europe.com/women/haircare/straighteners/prostownica-protect-s8700.html
    Ale Shine Therapy też jest super. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też byłam i mi się podobało - poza warsztatami Remington ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam i jestem zachwycona :D bardzo profesjonalna organizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Było świetnie, ale to i owo można jeszcze poprawić, by następnym razem było już genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedna z lepszych sobót tego roku ;)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme