facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

18 września 2015

MAKEUP IN 5 MINUTES | MAKE UP LOOKS




W zeszłym tygodniu zrobiłam zdjęcia do tej notki myśląc sobie 'to będzie super pomysł, być może przyda się wielu osobom'. No i komu przydał się jako pierwszej? Właśnie mi. Kosmetyki, których użyłam w notce wrzuciłam do pudełka i położyłam na toaletce, aby mieć do nich łatwy dostęp kiedy już będę posta pisać (trzeba przepisać numerki kolorów i inne zabawne sprawy). I jakoś tak się złożyło, że w tym tygodniu roboczym zaspać udało mi się 3 razy (a 2 pozostałe nie zaspałam tylko dlatego, że miałam na późniejszą godzinę). I za każdym razem nie musiałam szukać kosmetyków po moich wszystkich szufladach (mam nieco za dużo wszystkiego), bo w pudełku miałam wszystko po kolei do stworzenia delikatnego makijażu, w którym jednak nie wyglądam jak zombie. Więc wspomniane pudełko zostawiam na toaletce i polecam ten patent, jeśli wolicie sobie pospać. A teraz kończę z przynudzaniem i do roboty.

Oczywiście podkreślam, że nie będę pisać o każdym z kosmetyków z osobna (bo wszyscy zaśniemy), ale trwałość i jakość wszystkich przedstawianych na moim blogu produktów jest, moim zdaniem, świetna i godna polecenia. Produktów, które mi nie leżą zwykle nie pokazuję. Więc jeśli szukasz np super-hiper pudru to każdy, który pokazuję w notkach, po prostu polecam.



FACE






Maybelline Dream Pure BB 8-in-1 Cream (kolor Light)
Collection Lasting Perfection Concealer (kolor 1 Fair)
Rimmel Stay Matte Powder (kolor Transparent) + pędzel Real Techniques Powder Brush
Benefit Rockateur Powder + pędzel Inglot 15BJF (ciemny róż, który wygląda jak pomieszanie pudru brązującego i różu aka 2w1 aka oszczędność czasu)






Maybelline Color Tattoo Gel-Cream Eyeshadow (kolor 40-Permanent Taupe) aplikowane palcem bo pracuje się z tym szybciej niż z czymkolwiek
Kredka do oczu M.A.C.  Eye Kohl (kolor Teddy)




Tusz do rzęs Benefit Roller Lash




Tusz do brwi Maybelline Brow Drama Sculpting Brow Mascara (kolor Dark Brown) i wiem, że używan tego cały czas, ale ten kosmetyk zmienił moje życie czyli moje brwi




 Błyszczyk do ust M.A.C. Lipglass (kolor Pink Nouveau)





I tak oto kończymy. Mi ten makijaż zajmuje 5-8 minut, oczywiście nie jest spektakularnie piękny, ale składa się z produktów, które bardzo lubię i wygląda, jakbym miała rano moje życie pod kontrolą, co oczywiście nie jest prawdą.



Miłego wieczoru, Moje Panie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 photo envye.jpg
envye blogger theme