facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

26 września 2015

KONFERENCJA PRASOWA L'OREAL 23.09.2015 WARSZAWA



Ogromnym wyróżnieniem było dla mnie zaproszenie na konferencję prasową tak potężnej firmy, jaką jest L'Oreal Paris. Spakowałam więc torbę i pojechałam do Warszawy, aby wziąć udział w wydarzeniu (jak pewnie część z Was, śledzących moje media społecznościowe, już wie) i jestem niesamowicie zadowolona i wdzięczna, że mnie to spotkało. Ale po kolei.


Gdzie: VITKAC, Warszawa
Kiedy: 23 września, godziny wieczorne
Co: Konferencja prasowa L'Oreal Paris Polska






Pierwszą częścią spotkania był panel, na którym przedstawiciele L'Oreal opowiadali nam o nowych produktach- serii Revitalift Filler [HA], która składa się z kremu i z serum. Dowiedziałyśmy się o tym, jak i kiedy skóra się zaczyna starzeć (wcześniej, niż myślimy), o tym, jak należy ją pielęgnować, wysłuchałyśmy kilku słów o kwasie hialuronowym od specjalistki w tej dziedzinie. I muszę powiedzieć, że naprawdę mało wiedziałam o pielęgnacji skóry, która nie jest już nastoletnia, a teraz moja wiedza jest uzupełniona. Nie mówię, że już będę kupować kremy przeciwzmarszczkowe, ale warto mieć niektóre fakty na uwadze. Chociażby banał, ale powtórzę- dbając o cerę w wieku młodszym, jest lepsza w wieku starszym. Tak jak z kondycją fizyczną i właściwie wszystkim.









Później zaproszono nas do części, w której mogłyśmy podotykać sobie nowych produktów z serii Revitalift Filler [HA] i zadać kilka pytań specjalistom.
Kilka słów o produktach: zrobię ich szczegółową recenzję i dla autentyczności pobadam też na mojej mamie, która na pewno z produktami się zwiąże i będzie ich fanką. Krem (w standardowym opakowaniu) i serum (w bardzo higienicznej 'strzykawce'- to opakowanie przykuło uwagę wszystkich na sali, jest pokazane na ostatnim z powyższych zdjęć i polega na tym, że trzeba kliknąć, a strzykawa odmierzy dokładnie jedną kroplę serum, która wystarczy dokładnie na jedno użycie). Razem mają dodać skórze objętości, witalności i sprężystości, bo oznaką starzenia się cery nie jest tylko zmarszczka na czole, ale też skóra tracąca wymienione właściwości.

Ważną rzeczą jest to, że produkty te zawierają kwas hialuronowy, który niektórym kojarzy się z gabinetem medycyny estetycznej. Niesłusznie, bo to składnik naszej skóry, który jest w każdej z nas. Kwas można wprowadzić w cerę za pomocą iniekcji albo chociażby kosmetykami, które go zawierają- na przykład seria, o której mówimy.

Pani, która w swojej pracy zawodowej zajmuje się kosmetologią powiedziała, że młodej cerze takie produkty też krzywdy nie zrobią, bo, jak wspomniałam, kwas hialuronowy to składnik naszej skóry. Mojej cerze krem i serum najwyżej dodadzą sprężystości oraz ją wygładzą, więc bezpiecznie mogę sobie je przez kilka tygodni potestować.






Dalsza część konferencji obejmowała rozmowy, zdjęcia i poczęstunek. Tak jak wspomniałam na początku- jestem bardzo zadowolona z tego, że miałam okazję i możliwość spędzenia tak pewnego środowego wieczoru. L'oreal Paris Polska- dziękuję za zaproszenie i za miłe doświadczenie!


Miłego dnia :)

3 komentarze:

  1. Fajna sprawa, jednak loreal dla mnie nie istnieje, bo testują na zwierzętach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresowałaś mnie tym kremem, a zbliżają się święta :) Chyba się przejdę i kupię! Moja mama dzielnie walczy ze zmarszczkami, ale te kremy co ma nie spełniają niestety swojej roli dobrze ;/ A wiem jak jej zależy na zmniejszeniu np. kurzych łapek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niedawno o tym kremiku wraz z serum czytałam na kilku forach :) przez co postanowiłam zakupić go dla mojej mamy która chce się pozbyć nie tylko wyżej wspomnianych kurzych łapek ale także zmarszczek które pojawiły się wraz z wiekiem. Moje odczucia są następujące kremik świetnie spełnia swoją role bo ujędrnia buzie oraz niweluje niechciane niedoskonałości wieku dojrzałego. Mama wygląda i czuje się o parę lat młodsza :))

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme