facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

10 sierpnia 2015

MY SUMMER MAKEUP ROUTINE 2015


Ostatnio polubiłam Snapchata. To znaczy lubię go już od niepamiętnych czasów, ale założyłam niedawno konto specjalnie do komunikacji z Wami, moimi czytelnikami, gdzie odpowiadam na pytania i informuję o notkach. Moja nazwa to ogrosicka- jeśli ktoś chce to może mnie oczywiście dodać i słuchać moich mądrzejszych i głupszych przemyśleń. I oglądać mojego kota.

Do czego zmierzam? Jako, że na Snapie pokazuję czasem moją twarz to pojawiły się pytania o to, czym się ostatnie maluję, jak się maluję i podobne. Więc odpowiadam w rozbudowanej i wyczerpującej formie.


  
Krem Shiseido Expert Sun SPF 30
Powiedzmy sobie szczerze, upały są nie do zniesienia. A ja jak nakładam makijaż to wychodzę z domu, więc ochrona przed słońcem jest naprawdę istotna. Plus często popełniany błąd- brak nakładania kremu przed podkładem. A każdy krem chroni naszą cerę przed szkodliwą chemią właśnie z podkładu.



PRZED PODKŁADEM (naga twarz)





I Z PODKŁADEM I PUDREM



Podkład Rimmel Wake Me Up (odcień Ivory)
Puder M.A.C. Pro Longwear (odcień Light Plus)
Pędzle: Real Techniques by Sam & Nic Chapman Foundation Brush + Powder Brush



OKO



Baza: M.A.C. Eyeshadow Satin Taupe





Kontur oka: Buck z palety Urban Decay Naked





Na środek oka: Half Baked z palety Naked
Wewnętrzny kącik oka: Virgin z palety Naked




Rzęsy (łatwo zobaczyć, które oko jest pomalowane): Chanel Inimitable Mascara




Brwi: kredka Golden Rose Dream Eyebrow Pencil (kolor 304)
Maybelline Brow Drama Sculpting Brow Mascara (kolor Dark Brown)

Również chyba nie muszę zaznaczać, która brew jest pomalowana, a która nie.



USTA + POLICZKI






Usta: Marc Jacobs Le Marc Lip Creme (kolor 238 Je T'Aime)
Policzki: Puder brązujący Bourjois




Co sądzicie? A co Wy ostatnio pokochałyście z kosmetyków?
Miłego dnia :)


GAZETKI

3 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz. A ja jestem jedną z widzek na snapie i Twoje snapy i Walerię wręcz uwielbiam!
    Ostatnio pokochałam cienie do brwi z Paese, które podkradłam mamie z kosmetyczki "na spróbę". No i zostały. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Ci również bez i jak z makijażem :**

    http://zuzuublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme