facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

18 sierpnia 2015

GOLDEN ROSE LIPLINERS



Postanowiłam trochę pobawić się formą moich notek i postawiłam na przedszkolne wycinanki. Mi się jednak efekt podoba (pewnie dlatego go wrzucam). Ale najważniejsze jest to, że kredki do ust Golden Rose są naprawdę niedrogie, a jakościowo świetne- zarówno jeśli chodzi o pigmentację, jak i o trwałość. Być może Twój kolor jest w mojej notce, a jeśli nie to sprawdź w sklepie. Z ręką na sercu polecam i zapraszam do obejrzenia mojej piątki.



Golden Rose Classics Waterproof Lipliner in 308





Golden Rose Dream Lipliner in 505







Golden Rose Dream Lipliner in 513






Golden Rose Dream Lipliner in 520







Golden Rose Dream Lipliner in 516





Macie/znacie/polecacie? Miłego dnia!

5 komentarzy:

  1. Numerek 308 przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest śliczny, to prawda :) na żywo nawet lepszy!

      Usuń
  2. Ostatnio kupiłam jedną z tych konturówek i jestem zachwycona. Często używam jej za całe usta zamiast pomadki i szczerze, trzyma się lepiej od większości produktów, które kiedykolwiek wypróbowałam.
    http://olkkaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme