facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

29 lipca 2015

THANK GOD FOR LIQUID LIPSTICKS



Ostatnio miałam okazję trochę pozwiedzać i los chciał, żeby to były miejsca, gdzie temperatura 30 stopni Celsjusza to dość niska temperatura. Wiadomo, że dla makijażu to nie są zbyt dobre warunki do życia, a więc podkładu używałam BARDZO oszczędnie (jeśli w ogóle już uznałam, że to ma sens, czyli ze dwa razy na kolację), na cienie do powiek nie miałam siły, wszystkie róże i pudry brązujące nie były potrzebne, bo naturalnie opalona skóra jest piękna i lubię ją pokazywać. Ograniczałam się najczęściej do kredki do brwi i dobrego tuszu do rzęs. Na usta też nic nie nakładałam dopóki nie odkryłam daru od producentów kosmetycznych- szminki w płynie.





Revlon Colorstay Ultimate Liquid Lipstick in 050 Hot Tomato

To małe cudo kupiłam przypadkiem. Byliśmy w jednym z meksykańskich marketów po wodę i po pastę do zębów, ale zauważyłam, że jest tam też stanowisko z kosmetykami i skończyło się jak zawsze, czyli na kilku rzeczach. Ten produkt jest już dostępny w niektórych drogeriach w Polsce i myślę, że wkrótce będzie na większości stanowisk marki Revlon. 

Ta szminka w błyszczyku trzyma się na ustach dosłownie cały dzień. Mogę ją nałożyć rano, zwiedzić Cannes, Niceę i Monako, zjeść na mieście crêpe z Nutellą i napić się miliard razy, biegać, żeby dogonić autobus, kupić sobie nowe buty i nadal się będzie trzymać (sprawdzone info).

A pigmentacja jest NIESAMOWITA. To nie jest też błyszczyk, nie jest irytująco lepiący i klejący (nie znoszę większości błyszczyków). Jedyny minus- skoro się tak długo trzyma, usta nie są po tym produkcie perfekcyjnie nawilżone. Ale dwie warstwy wazeliny na noc to załatwią. Również sprawdziłam.


Macie podobne produkty? Chcecie coś polecić? :)


Stanowiska Revlon znajdują się w sklepach:

4 komentarze:

  1. Pięknie wygląda na ustach ta szminka w błyszczyku. Kolor jest przecudny ♥

    http://zuzuublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor! Chyba skoczę do Rossmana i się rozejrzę, bo od dłuższego czasu szukam czegoś, co by wytrzymywało te ekstremalne temperatury.
    PS Olgo, nie zastanawiałaś się czasem nad rozpoczęciem "kariery" youtube'owej? Bo ja osobiście Cię tam widzę stuprocentowo! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się, ale hmm.. ja się tam nie widzę. Tradycyjne obawy o brak publiki i o to, że jakoś się nie przyjmę w tym świecie. :) Pozdrawiam również!

      Usuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme