facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

19 maja 2015

JAK JA OSOBIŚCIE UŻYWAM KOREKTORA



Jak poznać czy płyn miceralny jest dobry? Wysmarować sobie twarz za ciemnym podkładem, przypudrować pudrem brązującym i sprawdzić, ile wacików to zmyje. Bioderma dała radę. Nic mnie nie piekło, a miałam korektor na powiekach i to wcale nie jest żart.

Postanowiłam nieco zabawić się formą i napisać, gdzie polecam nakładać korektor. Wydaje się, że to tylko mała kropka czegoś cielistego, ale potrafi świetnie rozświetlić buzię i ukryć to, co ma być ukryte.
((To są tylko moje małe tricki, nie jestem makijażystką i pewnie jest milion ludzi o większym doświadczeniu))




pod oczami- dla rozświetlenia, ukrycia worków i oznak zmęczenia
na niedoskonałości, gdziekolwiek się pojawią- aby je ukryć

wzdłuż nosa pomijając jego czubek- rozświetlenie, "wysunięcie" twarzy do przodu




na łuku kupidyna- rozświetlenie dolnej części twarzy
przy nosie- aby zamaskować przebarwienia
nad kością policzkową- aby optycznie wyszczuplić twarz (minimalnie)




DAJCIE ZNAĆ, CO MYŚLICIE O TYCH NAWIEDZONYCH ZDJĘCIACH! 
Miłego dnia! :)



5 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się te "nawiedzone" zdjęcia :)
    No ciekawy instruktarz, osobiście nie używam korektora bo boje się, że będzie za ciężki dla mojej skóry ale biorąc pod uwagę efekt krycia niedoskonałości może warto się w taki zaopatrzyć :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. pod oczami zalecałabym robić tzw. trójkąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny i przydatny post.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. stosowałaś z yez rocher zero niedoskałości podkłąd ale nie napisałaś jaki ot był odcień/ mogłabym wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe, osobiście nakładałam korektor tylko na niedoskonalosci, dzisiaj spróbuję Twoich metod! :)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme