facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

19 kwietnia 2015

TWO-NIGHT STAND






Najbardziej stresującą rzeczą w pisaniu notki jest jej początek. Nawet kiedy już mam wizję na to, co opiszę i czym się podzielę- wszystko, co piszę zaczynając, wydaje mi się głupie/dziwne/niezrozumiałe. Może prościej byłoby od razu przejść do konkretów?

Mieszkam w Katowicach, Mieście Ogrodów (to znaczy, taki był pomysł władz na to miasto- żaden mieszkaniec nigdy w życiu tak nie określiłby Katowic, jedyne kwiaty, jakie tu mamy to ewentualnie w kwiaciarniach). Na dwa dni wybrałam się do Wrocławia nazywanego Miastem Spotkań (sprytna nazwa, bo w sumie codziennie spotyka się tam tysiące ludzi i zawsze będzie pasować).

Większość ludzi słysząc podróże myśli o miejscach bardzo odległych i egzotycznych, o stolicach czy większych miastach za granicami kraju albo o Karaibach. Dla mnie ekscytujące jest już wyjechanie z mojego miasta do innego miasta, nawet na kilka dni. Oderwanie się od codzienności jest już odpoczynkiem, przynajmniej ja to tak odbieram. Polecam wsiąść do pociągu czy autokaru, założyć słuchawki, zostać ze swoimi myślami i iść na spacer.

Wrocław jest naprawdę pięknym miastem. Uwielbiam Rynek- chodziłam tam w kółko tyle razy, że już mniej więcej pamiętam, gdzie dokładnie jest Empik, gdzie jest pizzeria i ta dobra włoska restauracja, w której zjadłam najlepsze crème brûlée, jakie dane mi było zjeść. Rzadko jest tak, że wkładając łyżeczkę do miseczki cukier tworzy pokrywę, którą jest trudno rozbić. A tak powinno być. Więc jest szansa, że we Wrocławiu się już nie zgubię, bo tym razem się zgubiłam. Najlepsze było to, że idąc pewną uliczką doszłam do wniosku 'zgubiłam się!', zawróciłam, przeszłam cały Rynek w kółko z dumą. Bo byłam dumna, że sama zauważyłam, że się zgubiłam. Oczywiście okazało się, że uliczka, na której myślałam, że nie wiem, gdzie jestem, była ulicą, na której był mój hotel i zrobiłam dodatkowe kółko bez sensu. Ta historia mnie podsumowuje.



A R T


Galeria Miejska

Uwielbiam galerie sztuki, szczególnie nowoczesnej. Jestem jedną z tych osób, które uważają 'Campbell's Soup Cans' za świetne, pomysłowe dzieła mające przekaz i mogłabym się o tym rozprawiać godzinami, ale zwykle nikt nie chce ze mną poruszać tego tematu. We Wrocławiu było sporo galerii sztuki, a do większości wstęp był za darmo. Mimo tego, nie było w nich żywej duszy. Zwykle tylko ja, moja siostra i ludzie pilnujący obiektów, przez których nie zrobiłam zbyt wielu zdjęć, gdyż patrzyli na nas dość dziwnie.



 M A K E -  U P     E S S E N T I A L S

Jako, że byłam tam tylko na dwa dni, wzięłam tylko rzeczy, które są mi niezbędne do wykonania pełnego makijażu. Pewnego ranka tak sobie na to wszystko popatrzyłam i pomyślałam, że to są kosmetyki, które uwielbiam i chcę je pochwalić. Mimo, że o zdecydowanej większości już tutaj pisałam.

Paleta cieni Naked Basics Urban Decay
Podkład Revlon Colorstay dla cery tłustej/mieszanej w kolorze 150 Buff
Błyszczyk M.A.C. Lipglass w kolorze AC2 Pink Nouveau
Puder Maybelline Affinitone w kolorze 24 Golden Beige
Tusz do rzęs They're Real! Benefit
Lakier do paznokci M.A.C. Nail Lacquer w kolorze Snob
Kredka do oczu M.A.C. w kolorze Teddy
Korektor Collection Lasting Perfection w kolorze 01 Fair
Puder brązujący Bourjois
Róż Bourjois w kolorze 15 Rose Eclat
Cień do powiek w sztyfcie Marc Jacobs Beauty Twinkle Pop w kolorze Honey Bunny
Balsam do ust The Body Shop


To, o czym jeszcze nie pisałam na blogu miliony razy, czyli na przykład mój nowy ulubiony cień-sztyft, będzie z większymi szczegółami w ulubionych czy w innej notce skupiającej się na kosmetykach tylko i wyłącznie. 


 Piękne miasto z galerami sztuki, gdzie trafiłam na świetne crème brûlée i udało mi się zgubić. To mnie podsumowuje. 


Udanego tygodnia!


G A Z E T K I


https://douglas.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-douglas-01-04-2015,12777/1/https://drogeria-hebe.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-drogeria-hebe-16-04-2015,13048/1/https://rossmann.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-rossmann-10-04-2015,12978/1/

1 komentarz:

 photo envye.jpg
envye blogger theme