facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

22 marca 2015

Spring essentials






Są dwa rodzaje ludzi- ci, którzy uwielbiają zmiany i ekscytują się, kiedy przychodzi coś nowego oraz ci, którzy zmian się boją i wolą, kiedy życie jest schematyczne i uporządkowane. Ja zawsze wolałam mieć wszystko zapisane w kalendarzu, nic nie robić spontanicznie. W ostatnich miesiącach jednak wiele się u mnie pozmieniało i odkryłam, że czasami tych zmian nie należy się bać, bo mogą wyjść nam na dobre. Nie ma sytuacji bez wyjścia, a to od Ciebie zależy to, czy ten dzień będzie udany. Nie zmarnuj go. Tak sobie właśnie rozmyślałam słuchając 'I Believe I Can Fly' i będąc gdzieś nad równikiem- ale to już zupełnie inna historia.


Dlaczego mnie tu tak długo nie było? Nie czuję się winna, musiałam po prostu uporządkować kilka spraw, ale przyznam, że brakowało mi pisania. Chcę jednak zmienić kilka rzeczy dotyczących tego mojego miejsca w sieci.
Przede wszystkim, męczyło mnie to, że sama na siebie nakładałam presję pisania codziennie i o tej samej godzinie. Teraz będzie inaczej- będę publikować notki wtedy, kiedy będę mieć czas, wenę i ochotę. Oczywiście nie będzie tak, że pół roku nie będę mieć żadnego z powyższych- za bardzo to lubię.
Reszta zmian? Zobaczycie. Jak pewnie już dzisiaj da się zauważyć, więcej tekstu nie tylko o kosmetykach. Ale o kosmetykach głównie.

Zaczęła się już wiosna, co u mnie oznacza... dużo więcej różu. W makijażu, bo w różowych ubraniach się nie widzę. Oto moje spring essentials.


Bourjois Blush in 37 Rose Pompon & 15 Rose Eclat



Chanel Le Vernis Nail Colour in 629 Atmosphere
M.A.C. Studio Nail Lacquer in Snob
Rimmel 60 Seconds in 203 Lose Your Lingerie
Essie Nail Lacquer in Pearly White


Sleek Mineral Based Eye Shadow Palette in Oh So Special 658


Urban Decay Naked 3 (a na paznokciach 629 Atmosphere Chanel)

Calvin Klein Sheer Creme Eyeshadow in Sheer Nectar
Chanel Eyeshadow in 83 Illusoire

M.A.C. Satin in Snob
Estee Lauder Pure Color Envy Lipstick in 220 Powerful

Clinique Lash Power Mascara in 04 Dark Chocolate



G A Z E T K I

https://rossmann.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-rossmann-20-03-2015,12501/1/https://sephora.okazjum.pl/gazetka/katalog-sephora-17-02-2015,12453/1/


Do zobaczenia! Tym razem za naprawdę niedługo.

1 komentarz:

 photo envye.jpg
envye blogger theme