facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

26 marca 2015

every day skincare routine

Nie wiem, kiedy ostatnio robiłam notkę o mojej pielęgnacyjnej rutynie, ale zmieniły mi się praktycznie wszystkie kosmetyki. Przede wszystkim dlatego, że potrzeby mojej cery też się zmieniły. Mam teraz o wiele mniejszy problem z trądzikiem. W sumie nie wiem przez co. Może pomogła moje postanowienie noworoczne (albo i nowa obsesja), czyli picie przynajmniej 1,5 litra wody dziennie i omijanie automatu z puszkami mojej ulubionej mieszanki dziwnych chemicznych składników Coli Light. Zaoszczędziłam już kilkadziesiąt dwuzłotówek.



G O O D  M O R N I N G


Nivea Aqua Effect Pianka Oczyszczająca
Clean&Clear Morning Energy Daily Moistruizer

Pianka odświeża i myje. Jest bardzo delikatna (powtarzam to cały czas, ale mam bardzo wrażliwe oczy, więc to jest dla mnie istotne), nadaje się dla wszystkich typów skóry.
Przez długi czas nie używałam kremu nawilżającego, a teraz uważam go za najważniejszy kosmetyk w codziennej pielęgnacji. Po pierwsze, optymalne nawilżenie sprawia, że skóra wygląda na młodszą, bardziej wypoczętą, znikają worki pod oczami. A po drugie bardzo ważna zasada, czyli przed aplikacją podkładu/BB/CC trzeba czymś ochronić skórę przed zatykaniem porów. 



G O O D   N I G H T



Ziaja De-makijaż Mleczko Micelarne Nawilżające
Sylveco Peeling Do skóry
Farmona Dermacos Anti Spot Aktywny Krem do twarzy redukujący przebarwienia
Benzacne

Demakijaż, czyli podstawa. Lubię to mleczko (największa kropka na zdjęciu, jeśli ktoś jest zainteresowany). Peelingu nie używam oczywiście codziennie, zniszczyłabym sobie cerę, ale dwa razy w tygodniu zawsze (dziwny maz po lewej od mleczka). 

Krem redukujący przebarwienia to coś, czego potrzebowałam od zawsze, ale używam dopiero od dwóch miesięcy. Trądzik zostawił na mojej skórze ślady, które wolałabym osobiście usunąć.

Benzacne, które dostaniecie w aptece, to moje koło ratunkowe. To, że moje problemy z trądzikiem trochę ustąpiły nie znaczy, że zniknęły. Kiedy się pojawiają, trochę tego cuda na noc i rano już jest lepiej. Najmniejsza kropka na zdjęciu.


A co Wy macie czego ja nie mam?

G A Z E T K I

https://drogerie-natura.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-drogerie-natura-19-03-2015,12468/1/https://superpharm.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-superpharm-26-03-2015,12615/1/https://rossmann.okazjum.pl/gazetka/gazetka-promocyjna-rossmann-20-03-2015,12501/1/



3 komentarze:

  1. niestety nie mam żadnego z Twoich kosmetyków, ale zawsze chciałam spróbować tej pianki z Nivea:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ten peeling Sylveco? Słyszałam o nim sporo dobrych opinii.

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme