facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

9 lutego 2015

Zimowe pastele | Paznokcie

Chciałabym pokazać moje 4 ulubione lakiery tej zimy. Używam ich na zmianę, w sumie od miesięcy nie miałam niczego innego na paznokciach. Jakościowe i kolorowe ulubione!

Rimmel 60 Seconds w kolorze 853 Pillow Talk
Chyba najczęściej używany przeze mnie lakier w ostatnim kwartale. Naprawdę pięknie wygląda na paznokciach, dostaję wiele komplementów, kiedy go mam. Jest też szybkoschnący, co ułatwia sprawę. I niedrogi. Uwielbiam go.

Essie Nail Lacquer w kolorze 250
Lakiery Essie to jedne z moich ulubionych. Ten ma śliczny, delikatny, ale zjawiskowy kolor. Na jakości tej marki nigdy się nie zawiodłam, więc zdecydowanie polecam.

M.A.C. Studio Nail Lacquer w kolorze SnobMój najnowszy nabytek, ale zdążyłam się z nim zaprzyjaźnić. Bardzo dziewczęcy, takiego koloru chciałam i potrzebowałam w mojej kosmetyczce. I trzyma się stosunkowo długo jak na moje paznokcie.

OPI Nail Lacquer w kolorze Samoan Sand
Bardzo codzienny, ale lepsze to, niż nic. Idealny dla osób, które nie chcą zwracać uwagi na swoje paznokcie, ale chcą, aby wyglądały na zadbane.


Lakier Rimmel dostępny jest w drogeriach np
Rossmann (kliknij, aby zobaczyć magazyn)
Jasmin (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)
Natura (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)

Lakier Essie dostępny jest w Hebe (kliknij, aby zobaczyć magazyn)

Lakier M.A.C. dostępny jest w sklepach firmy.
Lakier OPI dostępny jest w Sephorze. 





1 komentarz:

 photo envye.jpg
envye blogger theme