facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

21 lutego 2015

Trendy w makijażu/włosach z Elle UK: LUTY 2015 | Trendy

Jak dawno nic już nie pisałam o modzie w kosmetykach! Mając przed sobą Elle z Wielkiej Brytanii pomyślałam, że to już czas. Co tam mamy?


Pink for grown- ups, czyli po prostu róż. Dużo. Na ustach, na powiekach, na policzkach. Ja osobiście ostatnio polubiłam ten kolor w makijażu, więc jestem za i z tego trendu pewnie będę korzystać.



#IWokeUpLikeThis, czyli im naturalniej, tym lepiej. Trzeba zadbać o wygląd cery i na tym się skupić. Mniej znaczy więcej w tym sezonie, co łatwo będzie wykorzystać w życiu codziennym.

Warkocze. Moje włosy są nieco za krótkie, ale jeśli ktoś ma długie, grube włosy- coś dla Was. Taka prosta fryzura jest bardzo pożądana.

Eyeliner jest teraz dość ważnym elementem w kolekcjach wizażystów na pokazy, pojawia się często przy wyjściowych kreacjach. Wykorzystaj to, bo kreskę wraz z metalicznym cieniem, zrobisz w domowym zaciszu.

The Return Of The Blow-Dry! Znowu do łask wróciło suszenie włosów i stylizowanie ich zamiast lokówki, prostownicy i całego tego arsenału. Nie wytłumaczę, jak to robić, ale podrzucę dwa filmiki z kanału, który lubię. Myślę, że pokażą zainteresowanym kilka sztuczek.

Pierwszy filmik pokazuje, jak wystylizować włosy na proste, a drugi- na falowane.




Jaki jest Wasz ulubiony trend?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 photo envye.jpg
envye blogger theme