facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

21 lutego 2015

Świetna promocja w Hebe- drugi za 1 grosz!

Tu nie chodzi o byle co, tylko o lakiery Essie. Ja uwielbiam ich jakość, a kolorów mają naprawdę wiele, więc każdy znajdzie coś dla siebie.
Drogeria Hebe zrobiła teraz dość dużą promocję- kupujesz jeden, drugi kupujesz za grosik. Pomyślałam, że dam Wam znać, bo to się naprawdę opłaca. Te lakiery są porządne, wytrzymują stosunkowo długo i są śliczne.

Ja na razie się skusiłam na 4 (płacąc tak naprawdę za 2) widoczne na zdjęciu.

Czerwony to A List, połyskujący szmaragd- Trophy Wife, niebieski Lapiz of Luxury i różowy Pink Diamond.

Jest szansa na to, że skuszę się na jeszcze więcej kolorów- promocja trwa do 4 marca albo do wyczerpania zapasów, czyli mam jeszcze czas. Wy też, więc polecam.

Katalog Hebe tutaj- klik

3 komentarze:

  1. Bardzo fajna jest ta promocja, opłaca się kupić te lakierki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeej... Dlaczego u nas nie ma takich promocji... :/ A w dodatku lakiery essie sa we Francji koszmarnie drogie!
    Na pocieszenie niedaleko mojego nowego mieszkania znalazlam butik kiko :)
    Pozdrawiam Cie cieplutko :)
    --
    francja-elegancja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie świetna jest ta promocja ;) muszę skorzystać :))

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme