facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

3 lutego 2015

Styczeń 2015 | Wykończone

Kolejne z moich comiesięcznych podsumować poprzedniego miesiąca, czyli wykończone produkty! Co kupię jeszcze raz, a co niekoniecznie?

Siarkowa Moc Krem Antybakteryjno- Matujący
Jeden z moich ulubionych kremów, bardzo szybko pomaga na trądzik. Nie używam go codziennie, bo trochę wysusza, ale kiedy moja twarz jest w nieco 'gorszej kondycji' aplikuję go na noc. Na pewno kupię jeszcze raz, bo uratował mi skórę niejednokrotnie! Wspominam o nim dość często, ale to dlatego, że go uwielbiam.

L'Oreal Oczyszczający Płyn Miceralny
Ten płyn miceralny był naprawdę delikatny. Moja cera jest dość wrażliwa i to był jeden z produktów, po których nie była czerwona, a moje oczy nie łzawiły. Lubię testować nowe produkty do demakijażu, więc pewnie nie wrócę do niego tak szybko, ale był niezły i będę o tym pamiętać.


Lierac Płyn Miceralny
Podobnie jak produkt wyżej- nie sprawił, że moja cera była czerwona i podrażniona. I znowu jak wyżej- zapamiętam, że był dobry. Może nawet lepszy niż L'Oreal, bo dokładniej zmywał makijaż.

Trochę inna bajka- zmywacze do paznokci. Te dwa akurat szczerze uwielbiałam. Ten pierwszy, kupiony w drogerii, ale... firma nie została wymieniona na opakowaniu, pachniał różami i miał pompkę, która ułatwiała dozowanie. Jestem typem osoby, która wylewa cały zmywacz na jeden wacik, więc dla mnie idealny.
Drugi produkt, Maybelline Express Remover, to jeden z tych zmywaczy, do których wsadza się palec, przekręca się i po lakierze. Bardzo praktyczna rzecz, szczególnie na podróże. Nie wylewa się, mniej śmierdzi i nie brudzi otoczenia. Muszę mieć znowu.

Szampon Yves Rocher Boucles Curls
Płyn dwufazowy do demakijażu oczu Lirene

Szampon niespecjalnie robiący cokolwiek poza myciem, co zrobi praktycznie każdy produkt. A płyn Lirene był wspaniały, bo moje oczy łzawią po wszystkim, a po nim nie było problemu, więc jestem bardzo zadowolona!

Dezodorant w kulce Dove Original
Krem DayWear Estee Lauder
Dezodorant Dove to jeden z klasyków, które mam zawsze. Łagodny, idealny dla osób, które nie chcą podrażnionej skóry.
Krem Estee Lauder pokochałam. Bardzo dobrze nawilżał, a skóra wyglądała bardziej zdrowo i promiennie już po jednym użyciu. Myślę, że do niego wrócę.

Krem Estee Lauder, płyn Lierac dostępne w Sephorze
Szampon Yves Rocher dostępny jest w firmowych sklepach
Reszta produktów jest do znalezienia w drogeriach np Hebe (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)
Natura (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)
Jaśmin (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)


3 komentarze:

 photo envye.jpg
envye blogger theme