facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

1 lutego 2015

Styczeń 2015 | Ulubione

Na początek- witam, dawno mnie tu nie było (dawno to znaczy kilka dni, ale ja jestem przyzwyczajona do codziennego dodawania). Wyjechałam, nie będę pisać długich usprawiedliwień, ale chcę tylko powiedzieć, że nie zaginęłam i notki będą się pojawiać znowu codziennie.

Dzisiaj ulubione z zeszłego miesiąca. Jak to szybko leci, przed chwilą był Sylwester! Ale nie przedłużając, przejdźmy do konkretów.


Nivea Odświeżająca Pianka Oczyszczająca
Przypadła mi do gustu ta konsystencja pianki. Przyjemnie oczyszcza i odświeża twarz, lubię używać tego produktu zarówno rano, jak i wieczorem. Cieszę się, że na tą piankę trafiłam. Jest też bardzo wydajna, wystarczy na miesiące.

Odżywka do włosów Aussie 3 Minute Miracle
Może to nie jest najintensywniejsza odżywka jaką miałam w rękach, ale na pewno nadaje się dla osób, których włosy nie są zniszczone, ale chcą je odżywić i sprawić, żeby lepiej wyglądały. Dodatkowy plusik to wygodne opakowanie i śliczny zapach.

Peeling do ciała Tutti Frutti Farmona
Miałam już kiedyś peeling tej marki, ale wiśniowy i w większym opakowaniu. Ten również przypadł mi do gustu, pięknie pachnie i przyjemnie się go używa.

Płyn miceralny Lierac
Bardzo łagodny, a więc świetny do mojej delikatnej cery. To jego największy i zasadniczy plus. Poza tym, dokładnie usuwał nawet mocny makijaż. Uwielbiam.

Lirene dwufazowy płyn do demakijażu oczu
Wystarczyło jedno pociągnięcie wacikiem nasączonym płynem i eyeliner zmyty. Płyn już u mnie na wykończeniu, ale był świetny. Muszę go znowu kupić.

Cień w kremie Benefit
Recenzja tutaj
Mimo jego niedoskonałości uwielbiałam go używać i myślę, że większość dni miesiąca był na moim oku. Przepiękny kolor, lepiej widoczny w recenzji niż tutaj.

Puder Maybelline Affinitone
Recenzja tutaj
Tak jak w recenzji napisałam- super puder, przynajmniej u mnie. 

Olejek do kąpieli Farmona Tutti Frutti
Przepiękny zapach sprawiający, że kąpiel jest jeszcze lepsza. Barwi też wodę na niebiesko, co jest dość miłe. I jest bardzo wydajny!

Eyeliner w żelu Rimmel
Recenzja tutaj 
Mój nowy ulubiony eyeliner!
Szminka Make Up For Ever Rouge Artist Natural w kolorze N6
Odcień idealny dla osób takich jak ja, czyli takich, które nie przepadają za poprawianiem szminki co 15 minut. Można w niej jeść czy pić, a nie będzie widać, że się w niej jadło czy piło. A na ustach wygląda obłędnie!

Krem Eveline Extra Soft
Recenzja tutaj
To nie jest kosmetyk z którym mam do czynienia pierwszy raz w życiu, ale odkryłam go na nowo i po raz kolejny bardzo się sprawdził. 

Cień Benefit, szminka Make Up For Ever, płyn Lierac dostępne są w Sephorze
Reszta produktów dostępna jest w drogeriach np Hebe (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)






2 komentarze:

  1. Kidyś miałam ten puder z Affiniton i bardzo go lubiłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Puder z Affiniton jest na mojej liście i oczywiście mam na niej też healthy balance więc zapowiada się pudrowo w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme