facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

4 lutego 2015

Różowy mikro M.A.C. haul


M.A.C. Lip Pencil w kolorze Hip 'N' Happy
M.A.C. Lipstick Satin w kolorze Snob
M.A.C. Studio Nail Lacquer w kolorze Snob

Uwielbiam firmę M.A.C.- podobnie jak każda osoba, która się maluje i używa produktów marki. Bardzo niedawno kupiłam kilka dziewczęcych, różowych rzeczy, którymi chciałam się podzielić.

M.A.C. ma kilka szminek, które mają swoje odpowiedniki w kolorach do paznokci. Kolor nazywa się tak samo, w moim wypadku jest to Snob. Ten duet bardzo mi się podoba, zarówno tylko na zdjęciach, jak i na mnie.

Jeśli chodzi o róż, kupiłam też kredkę do ust w tymże kolorze. Uwielbiam kredki do oczu M.A.C., jedne z moich najlepszych, więc postanowiłam, że spróbuję też ich odpowiedników na wargi. Użyłam jej tylko kilka razy, ale nie jestem rozczarowana. 

Polecam M.A.C. na prezent, bo praktycznie wszystko z kolorówki, co tam kupicie, będzie świetnej  jakości. Nie zdarzyło mi się niezadowolenia z jakiegokolwiek produktu marki, co u mnie jest bardzo rzadkie. 

Polecam rozpieszczanie się dobrej jakości kosmetykami co jakiś czas! Macie jakieś ulubione z M.A.C.?

3 komentarze:

 photo envye.jpg
envye blogger theme