facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

6 lutego 2015

Rimmel Wake Me Up | Projekt Podkład Piątek


Przyszedł czas na recenzję jednego z tych podkładów, których wykorzystałam już kilka opakowań, czyli Rimmel Wake Me Up!

Posiadam w mojej kolekcji dwa odcienie, Ivory i True Ivory. Używałam ich głównie w wakacje, kiedy byłam opalona- stąd ta różnica. Zwykle mieszałam te dwa odcienie i wychodził idealny.


Konsystencja: 5/5
Nie mam się do czego przyczepić, naprawdę. Nie jest za ciężki, nie jest zbyt płynny. Jeśli chodzi o konsystencję- idealny podkład.

Krycie:3,5/5
Nie kryje wszystkiego, to prawda. Jest to podkład przeciw oznakom zmęczenia, a więc nie jest to jego misja. Nie jest to idealny produkt dla osób z cerą trądzikową.

Trwałość: 4,5/5
Wytrzyma wyjście na zakupy, spotkanie z przyjaciółkami, randkę. Nie jest wybitny, ale wystarcza na codzienne zajęcia, więc nie będę się za bardzo czepiać.

Dodatkowe:
# Jest to podkład rozświetlający, a więc ma 'świecące' drobinki. Nie są one jednak tak bardzo irytujące, tylko nie nadają się dla osób z bardzo tłustą cerą.
# UWAGA Utlenia się, czyli staje się ciemniejszy po kontakcie z powietrzem. Trzeba zwrócić na to uwagę dobierając go w sklepie i nie brać go bezmyślnie, tylko poczekać te kilkadziesiąt sekund na to, jak będzie wyglądał.


Ja bardzo ten podkład lubię, jak nazwa wskazuje- budzi, ożywia cerę. Polecam wypróbowanie! Uważajcie jednak przy dobieraniu koloru, bo u mnie się utlenia!

Produkt dostępny w drogeriach np Natura (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)
Jaśmin (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)
Hebe (kliknij, aby przejrzeć magazyn)

2 komentarze:

  1. mam wielką ochotę na ten podkład, ale do tej pory nie wiem dlaczego go nie kupilam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny podkład ! Mam tłustą cerę ale i tak super się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme