facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

22 lutego 2015

Projekt 7 Dni | Pielęgnacja


O tym, jak postanowiłam sprawdzić, czy mniej to faktycznie więcej.

Tydzień temu byłam na tygodniowymi wyjeździe do Kenii. Było tam gorąco, mój dzień to było głównie opalanie, więc nie chciało mi się malować, zmywać makijażu i znowu się malować po to, aby znowu wszystko zmyć po kilku godzinach- to zrozumiałe. Postanowiłam też ograniczyć moją pielęgnację do dosłownie jednego kosmetyku (nie musiałam przecież używać niczego do demakijażu) i sprawdzić, jak na to zareaguje moja cera.

Dr Scheller Krem Nawilżający Distelol & Chiasamen (kupiony w TK Maxx)
Codziennie używałam tylko kremu nawilżającego, rano, po przemyciu buzi wodą. Moim zdaniem jest to najważniejszy kosmetyk w pielęgnacji skóry, szczególnie, gdy jest narażona na bardzo wysokie temperatury i słońce. Uważam, że nawet jeśli Twoja cera teraz wygląda świetnie, ale nie nawilżasz jej w ogóle, kiedyś na tym ucierpi. Krok tak podstawowy jak demakijaż.

Nivea Odświeżająca Pianka Oczyszczająca
Drugi i ostatni kosmetyk, którego używałam podczas tych siedmiu dni. Nie codziennie- tylko wtedy, gdy czułam, że potrzebuję dodatkowego oczyszczenia np po wyjściu z samolotu.


Ważne jest również to, że piłam bardzo dużo wody- około trzech litrów dziennie. Leżąc w pełnym słońcu chciało mi się pić, zimny napój był najlepszym ukojeniem.

Rezultaty: Kondycja mojej skóry faktycznie się polepszyła. I to znacznie. Nie była wysuszona, bo nawilżałam od zewnątrz i zewnątrz, ale nie było żadnych niedoskonałości, wyglądała świeżo i promiennie. Myślę, że ten projekt powtórzę w lato, kiedy znowu wyjadę gdzieś, gdzie nie będę mieć ochoty na makijaż. I Wam również polecam taki eksperyment, ale nie u każdego musi zadziałać tak dobrze.

Próbowałam też zrobić to w domu, aczkolwiek nie wyszło tak dobrze, jak się spodziewałam z prostej przyczyny- tutaj się maluję i wolę z tego nie rezygnować, tylko po prostu dbać o cerę trochę bardziej.

Mniej znaczy więcej, co o tym myślicie?

Piankę Nivea znajdziecie w drogeriach np Koliber (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)
Hebe (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)
Natura (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)

2 komentarze:

  1. Pianki do twarzy są bardzo przyjemne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze? to jeszcze nie słyszałam o Nivea Odświeżająca Pianka Oczyszczająca, ale chyba ją sobie zakupię i to dzięki Tobie <3

    MÓJ BLOG – KLIK

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme