facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

14 lutego 2015

Moje ulubione bazy/ top coat'y do paznokci | Paznokcie

Dzisiaj notka o kilku produktach, bez których nie wyobrażam sobie mojego manicure.

Sephora Matowy Nail Top Coat
Nie jestem fanką kupowania lakierów, które już są matowe. Ten top coat sprawia, że zawsze mam wybór- błysk czy mat? Tak, jak mam ochotę. Niezawodny.

Seche Vite Dry Fast Top Coat
O tym produkcie wiele słyszałam na YouTube i czytałam na blogach, więc uznałam, że wypróbuję. I okazało się, że pozytywne recenzje są prawdziwe. Bardzo ładnie nabłyszcza i sprawia, że każdy lakier wygląda lepiej. Mimo tego, że nie jest dostępny stacjonarnie, wcale nie wychodzi drogo, kiedy kupuje się go online.

Miss Sporty Base & Top Coat
Tego produktu używam jako bazy. Przedłuża czas, jaki lakier znajduje się na paznokciu. I nie wpływa na płytkę negatywnie- nie łamie, nie kruszy, nie odbarwia. Odkryłam go w sumie przypadkiem, a się przydaje. Miły produkt.

Top coat Seche Vite dostępny tylko online.
Matowy top coat Sephora dostępny jest w Sephorach.
Base&Top Coat Miss Sporty znajdziecie w drogeriach np Rossmann (kliknij, aby zobaczyć magazyn)
Koliber (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)
Jasmin (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 photo envye.jpg
envye blogger theme