facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

25 lutego 2015

Moje dwa ulubione czerwone lakiery | Paznokcie

Dzisiaj szybki post o dwóch odcieniach czerwieni, które uwielbiam. Bo która z nas nie potrzebuje czerwonego lakieru?

Essie w kolorze A List
\
Sally Hansen Complete Salon Manicure w kolorze 570 Right Said Red

Obydwa lakiery są świetnej jakości, na moich paznokciach trzymają się stosunkowo długo- jak wszystkie inne tych firm, a mam po kilka. Essie jest po prostu bardziej intensywnym odcieniem, podczas gdy Sally Hansen zahacza o pomarańcz. Mam jeszcze kilka czerwonych, ale bez tych dwóch nie wyobrażam sobie mojego funkcjonowania (może nieco przesadziłam, ale je uwielbiam).


U Was też Essie i Sally Hansen sprawdzają się najlepiej?


Można je dostać w Hebe (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)


4 komentarze:

  1. Essie ma piekny kolor Sally dla mnie za intensywny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oba maja piekne kolorki! mam essie i kocham tego odcienia akurat nie mam, a co do sally hensen ta edycja jest super bardzo dlugo sie trzyma

    OdpowiedzUsuń
  3. Umieść u nas reklamę swojego bloga!!! Zapraszam do naszego spisu blogów ---> http://blogujmy-wspolnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme