facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

10 lutego 2015

Moje 3 ulubione róże | Kosmetyki

Mam takie 3 róże do policzków, których używam w kółko. I nie przestaję. W mojej kolekcji mam więcej produktów, ale od tej trójki jestem uzależniona. I chcę je pokazać razem w poście.


Imprezowy Benefit Rockateur
Najciemniejszy z tych, które chcę dzisiaj pokazać. Najbardziej rzucający się w oczy. Ale to właśnie jego z reguły używam, kiedy chcę, aby moje policzki były bardziej podkreślone. Lubię ten produkt również wtedy, kiedy nie używam pudru brązującego. Bo wystarcza.


Codzienny Bourjois Blush w kolorze 15 Rose Eclat
Mam obsesję na punkcie tego produktu. Naprawdę. Jest bardzo delikatny, a więc idealny do codziennego makijażu. Mam go, z reguły, od poniedziałku do piątku. Plus bardzo ładnie pachnie, często mi się zdarza po prostu go wąchać przez kilkanaście sekund (dość dziwne, wiem). Muszę mieć więcej kolorów.


Wyjątkowy M.A.C. Pro Longwear Blush w kolorze Whole Lotta Love
A to mój róż 'na specjalne okazje'. Jest dość intensywny i cukierkowy na policzkach, zwykle nie pasuje do mojego codziennego makijażu, ale w ważniejsze dni jest idealny. I trzyma się bardzo długo!

Róż Bourjois dostępny jest w drogeriach np Rossmann (kliknij, aby zobaczyć magazyn)
Natura (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)
Jasmin (kliknij, aby zobaczyć magazyn)

Róż M.A.C. dostępny jest w sklepach marki.
Róż Benefit dostępny jest w Sephorze.


A jakie są Wasze ulubione róże?

2 komentarze:

 photo envye.jpg
envye blogger theme