facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

12 lutego 2015

Mikro haul: TK Maxx | Haul

Nie jestem największą fanką TK Maxx, ale byłam tam ostatnio, bo chciałam kupić kilka rzeczy do kuchni. Nie mam tyle cierpliwości, żeby znaleźć tam jakieś ubrania, ale rzeczy do domu mają całkiem porządne. Pierwszy raz w życiu zaglądnęłam tam na dział z kosmetykami i wybrałam 3 rzeczy, z których jestem zadowolona. Nie ma ich nigdzie indziej w Polsce (oprócz jednej z tych rzeczy, ale w TK Maxx bardziej się opłacała). Myślę, że muszę tam częściej zaglądać. Właśnie po kosmetyki.

Lancaster Sport Multi Protection Water + Sweat Resist Express Mist SPF 30
W chwili, w której ta notka trafia do internetu, ja jestem w Kenii. Dlatego kupiłam mgiełkę chroniącą przed słońcem. Ten produkt da się dostać w Sephorze, ale w TK Maxx kosztował 50 złotych mniej, więc się opłacało. Cieszę się, że tam poszłam przed wyjazdem, bo taka rzecz na pewno się przyda.

Marbert Germany Soft Cleansing Lotion
Nie znałam tej firmy, ale uznałam, że poznam. I ten tonik bardzo polubiłam. Uwielbiam używać go wieczorem, do przeczyszczenia buzi po użyciu czegoś do demakijażu. Odświeża, nie drażni i ładnie pachnie. Czego chcieć więcej? Może produktów tej marki. Za kilka miesięcy jadę do Niemiec i mam nadzieję, że tam coś znajdę.

Dr. Scheller Intensive Restructuring Care Day
Krem kolejnej firmy, której nie znałam, ale postanowiłam spróbować. Pachnie naprawdę przepięknie, tak kwiatowo. Delikatnie nawilża i sprawia, że skóra jest po prostu ładniejsza i gładka. Taki idealny, delikatny kremik. Używam bardzo mało, żeby się nie skończył.

Kupujecie w TK Maxx?


2 komentarze:

  1. Zawsze w TkMaxx kuouje produkty z joico, przed swietami kupilam kilka z rituals i prezentowy zestaw 24 lakierów jako kalendarz adwentowy! Kiedys trafilam na podklad z Smashboxa za 40zł! TkMaxx dla mnie wart uwagi jest tylko ze wzgledu na kosemtyki i artykuły do dekoraci wnętrz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie kupuję, ale może zacznę :D

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme