facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

24 lutego 2015

Luty 2015 | Wykończone

Luty już się kończy, więc czas na jedno z moich małych podsumowań. Kilka produktów, które zużyłam!

Calvin Klein Down Town Body Lotion
Nie zaczęłam tego balsamu w tym miesiącu, po prostu została mi resztka i go zużyłam. Pachnie tak, jak perfumy o tej samej nazwie- mocno i kobieco.


Balsam do ciała Masło Kakaowe Ziaja
Kolejny produkt, którego w lutym nie zaczęłam, ale skończyłam. Pisałam już o tym balsamie, bardzo ładnie pachnie i jest wydajny, ale nie nawilża najlepiej. Dla osób ze skórą, która nie potrzebuje regeneracji.

Podkład Rimmel Wake Me Up w kolorze 103 True IvoryJestem teraz opalona, więc mam nieco ciemniejszą karnację- jednak nie aż tak ciemną, aby zmieniać podkład, więc, w proporcji 2:1, dodawałam tego odcienia do mojego normalnego Ivory. Zużycie tego produktu właśnie w taki sposób zajęło mi wiele tygodni, gdyż kupiłam go w lato 2014. A recenzja podkładu tutaj (klik).

Yves Rocher Sebo Vegetal Purity Mask
Rzecz, którą zawsze mam. Pięciominutowa maska na twarz, która oczyszcza jak żadna inna. To moje czwarte albo piąte opakowanie i będę kupować dalej.


Lirene Sun Starter Przyspieszacz opalaniaTrochę dziwna pozycja jak na zimę, aczkolwiek w tym miesiącu miałam okazję wyjechać i złapać trochę słońca. Dwa tygodnie przed wylotem zaczęłam stosować ten produkt, bo opalam się dość wolno i chciałam przyspieszyć ten proces. I tak, zadziałało! Plus balsam ślicznie pachnie. Niestety takie opakowanie wystarczyło tylko na wspomniane 2 tygodnie (nawet je rozcięłam, żeby wydobyć wszystko), więc przed wakacjami letnimi pewnie będę musiała zainwestować w jeszcze jedno opakowanie. Albo dwa :)

Balsam Lirene, Ziaja, podkład Rimmel dostępne są w drogeriach np
Rossmann (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)
Koliber (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)
Natura (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)
Hebe (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)

Balsam Calvin Klein dostępny jest jako dodatek do perfum.
Maska Yves Rocher jest do znalezienia w sklepach marki

A co wy zużyłyście w tym miesiącu?



3 komentarze:

  1. Kiedyś chcę wypróbować to masło kakaowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swego czasu byłam uzależniona od serii kakaowej z Ziai :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mleczko do demakijazu z ziaji ogorkowe. jest super i na bank jak bede przy najblizszej okazji w Pl to kupie ;D


    Zapraszam do siebie:

    https://www.facebook.com/MakeUpArtistMAW

    + i oczywiscie obserwuje. licze na to samo;)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme