facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

5 lutego 2015

Eyebrow game strong

Dzisiaj notka na prośbę jednej z moich czytelniczek. Jej tematem są różne sposoby malowania brwi. Pokażę tutaj kosmetyki, których używam do trzech różnych metod. Na początku zaznaczę, że każdy, po jakimś czasie, odkrywa, co jest najlepsze dla niego- ja najbardziej lubię kredkę, co nie znaczy, że wszyscy powinni zacząć jej używać. Metodą prób i błędów trzeba zobaczyć, co lubicie i co wygląda najlepiej.

Benefit BrowZings w kolorze Medium
Ten zestaw kupiłam wtedy, kiedy jeszcze nie wiedziałam, jak moje brwi powinny wyglądać. Był o też mój pierwszy kosmetyk do nich- na samym początku używałam kredki pożyczonej (albo podkradzionej) od mamy, która była za ciemna i nadal nie wiem, dlaczego myślałam, że umiem jej używać, ale to zostawmy. Przejdźmy do Brow Zings. To brązowe po lewej to kolorowy wosk do brwi, który bardzo polubiłam i często używam. Naprawdę prosto się go nakłada, można nawet dołączonymi do zestawu pędzelkami. Po prawej jest po prostu cień do brwi, też fajny jakościowo. Ogólnie ten zestawik bardzo polecam początkującym i nie tylko. Bardzo wydajny, mi wystarcza na długie miesiące. Dobra inwestycja. Ma 3 odcienie i należy go dobrać do swojego koloru włosów.

Kredka do brwi Golden Rose Dream w kolorze 304
Moja ulubiona metoda, czyli malowanie brwi kredką. Da się to zrobić bardzo szybko, ale wymaga pewnej wprawy. Pierwszy raz prawdopodobnie nie wyjdzie idealnie. Mimo tego polecam przetestowanie, bo taki produkt kosztuje kilka złotych, a może stać się ważnym elementem naszego codziennego makijażu. 

Pędzel Inglot 17TL
Cienie Inglot
Cienie Urban Decay Naked Basics
I ostatnia metoda, w której najważniejszy jest pędzel. Taki, jaki pokazałam jest bardzo dobry i po prostu się nadaje do brwi. Idealny cień powinien pasować do waszego koloru włosów. Nie trzeba mieć osobnego produktu do brwi, ja używam brązów z moich paletek do oczu. 
W malowaniu brwi cieniami potrzebna jest cierpliwość. Trzeba posprawdzać wiele kolorów zanim trafi się na TEN odcień, trzeba trochę popróbować, zanim się nauczy malować z wprawą. Ale warto i bardzo dużo osób właśnie tą metodę wybiera jako swoją ulubioną.

A Wy czym malujecie brwi? :)
 
 

1 komentarz:

  1. Mi bardzo podpasowała kredka z catrice, ale przez to że długo nie było dostawy skusiłam się na kredkę z Misslyn nr 8 i jest tragiczna, nie polecam :/

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme