facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

13 lutego 2015

Bourjois Healthy Mix | Projekt Podkład Piątek

Dzisiaj o podkładzie, który testuję od kilku tygodni i byłam bardzo podekscytowana tym, że go mam.

Bourjois Healthy Mix w kolorze 51 Light Vanilla

Trwałość: 2,5/5
Przeciętna. I zależała głównie od tego, jaką miałam bazę i czy użyłam fixera, więc mógł być bardzo trwały przy odpowiednich warunkach, a mógł sprawiać problemy.

Krycie: 4/5
Nie było niesamowite, ale nie było też słabe. Ten podkład nie miał być bardzo kryjący czy matujący, więc nie narzekam.

Konsystencja: 5/5
Nie mam się do czego przyczepić, dobra konsystencja, łatwa do aplikacji.

Jeszcze kilka słów...
Słyszałam o tym podkładzie dużo dobrego, ale, szczerze mówiąc, mnie nie zachwycił.  Był poprawny, z dobrą bazą wytrzymuje dzień, ale nie szaleję za nim i prawdopodobnie nie kupię go kolejny raz.


Można go dostać w drogeriach np Rossmann (kliknij, aby zobaczyć magazyn)
Koliber (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)
Jasmin (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 photo envye.jpg
envye blogger theme