facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

22 stycznia 2015

Trądzik na plecach, dekolcie, ramionach? Ulubiony produkt | Pielęgnacja


Under Twenty Peeling Intense Anti Acne

Wiele osób ma problem z trądzikiem nie tylko na twarzy, ale też na plecach, na dekolcie, na ramionach. Ja też kiedyś miałam z tym problem, ale znalazłam mój ulubiony produkt i już nie mam problemu.

Tego peelingu używam na dekolt/ ramiona/ plecy zależnie od tego, jak tam kondycja mojej skóry, W kilka dni całkowicie eliminuje te małe, irytujące krostki. Nie lubię używać go do twarzy, bo jest dla mojej skóry troszkę zbyt szorstki, ale właśnie na inne miejsca jest świetny. Polecam wypróbowanie osobom z trądzikiem!

Produkt jest dostępny w drogeriach np Rossmann (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)

3 komentarze:

  1. Ciekawy produkt chętnie po niego sięgnę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. A do twarzy co polecasz? Bo wiadomo skóra na buzi jest delikatniejsza niż na plecach.

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme