facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

19 stycznia 2015

Szału nie ma, czyli nowe szampony Dove | Włosy





Szampon i odżywka Dove Pure Care Dry Oil dla włosów matowych, suchych

Ogólnie jestem fanką produktów Dove, pisałam o tym niejednokrotnie. Lubię te małe odżywki w tubkach, odżywkę w sprayu, produkty te ratowały mi włosy. Dlatego też jestem zawiedziona tym szamponem i odżywką.

Produkty miały sprawić, że włosy staną się bardziej jedwabiste, zdrowo wyglądające. A nie zrobiły nic z tym, że moje włosy były przesuszone czy matowe. Oczywiście myły, nie szkodziły, nie były najgorsze. Ale spodziewałam się więcej patrząc na to, jak produkty Dove z reguły działają na moje włosy. Tym produktom już podziękuję i nie wracam do nich.


A może macie z nimi inne doświadczenia?

Można je dostać w drogeriach typu Rossmann (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)

1 komentarz:

  1. Ja jakoś nie przepadam do konca za dove, bo obciazaja mi wlosy :(

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme