facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

18 stycznia 2015

Puder Maybelline Affinitone | Kosmetyki




Puder Maybelline AFFINITONE w kolorze 24 Golden Beige

O pudrach i podkładach Maybelline krążą różne opinie, jedni kochają, inni nienawidzą. Postanowiłam, że sprawdzę sobie po kolei te produkty i pierwszy, który wpadł mi w ręce to właśnie ten puder. Nie ma on mieć jakiś niesamowitych właściwości matujących (to bardziej Affinimat, którego też jestem bardzo ciekawa i na pewno sprawdzę go dokładniej), Affinitone ma być po prostu perfecting czyli udoskonalający.

Uwielbiam wykończenie makijażu jakie daje ten właśnie puder. Uwielbiam. Wygląda świetnie na wszystkich podkładach, na których go próbowałam. Nie będę się tu bardzo rozpisywać, po prostu jestem z tego zadowolona.

Trwałość pudru też jest okej. Wytrzymuje ze mną cały dzień. Ja mam taką zasadę, że nie pudruję się w ciągu dnia, bo nie lubię, to nie jest praktyczne, a dobry puder plus dobry podkład wytrzymają. I ten się sprawdził.

Czyli, krótko mówiąc, produkt wart swojej ceny. A jakieś minusiki? Nie jest najlepszy do cery bardzo tłustej, może po prostu nie wystarczyć. Tyle minusów znalazłam.

A jak Wam się sprawdza?

Do kupienia w drogeriach np Rossmann (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)

2 komentarze:

  1. miałam go kiedyś i był nawet ok,ale nie zachwycił mnie na tyle,aby kupić go ponownie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten puder gości na mojej twarzy najczęściej, zawsze do niego wracam. Mam cerę mieszaną i sprawdza się bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme