facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

27 stycznia 2015

Powrót do Eveline Extra Soft | Pielęgnacja



Już ten krem opisywałam (tutaj)
A teraz chciałam tylko powiedzieć, że przestałam go zdradzać z innymi kremami i wróciłam do niego. Kondycja moich rąk ostatnio się pogorszyła, miałam też straszne skórki. Nie miałam pojęcia po co sięgnąć, więc wróciłam do czegoś, czego używałam kilka miesięcy temu. I jestem bardzo z tej decyzji zadowolona, bo znowu mi pomógł. Teraz będę go mieć zawsze w szafce, bo działa i kosztuje bardzo mało w porównaniu do jego jakości. Must have.

Można go dostać w drogeriach np Rossmann (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)
Hebe (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)
Koliber (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)

1 komentarz:

  1. Super, ze się sprawdza. ;) Ja zawsze muszę mieć pod ręką jakiś krem. :)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme