facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

12 stycznia 2015

Porównanie Naked i Naked 3


Jeśli ktoś chciałby sobie kupić paletę Naked, ale nie wie, którą to ten post jest dla niego. Będą tu głównie zdjęcia, bo o to chodzi w tym porównaniu, ja nie będę za bardzo komentować. Tutaj wnioski trzeba wyciągnąć samemu, bo każdy ma inny gust i każdemu podoba się coś innego. Nie przedłużając, zapraszam.

Opakowanie Naked 3 jest metalowe, a więc wytrzymałe. Jak widać na zdjęciu u góry, opakowanie jedynki nie jest i mi na przykład zdarł się napis.

Pędzle Urban Decay szczerze lubię. Używam obydwóch dołączonych do palet, ale ten z trójki ma dwa oblicza- do załamań/konturowania oka i do cieni. Ten z Naked jest po prostu jednostronny, ale nadal bardzo dobrej jakości.




I tutaj mamy kolory. Dodam tylko, że jakość jest taka sama, czyli świetna. A kolory to już subiektywna kwestia.

Ja osobiście nie umiem wybrać którą paletę wolę. A Tobie która bardziej się podoba? Jesteś szczęśliwą posiadaczką?



2 komentarze:

  1. Osobiście nie posiadam, ale 3 ma śliczne kolory i widziałam/czytałam sporo dobrych opinii o niej :)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme