facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

28 stycznia 2015

Najwydajniejszy peeling świata | Pielęgnacja



Soraya Peeling Morelowy

 Jest szansa na to, że tytuł tej notki jest nieco na wyrost (nie udało mi się przetestować wszystkich peelingów świata), ale mam go z 3 miesiące i nie jestem jeszcze w połowie, a używam go dwa razy dziennie.

Peeling morelowy Soraya jest idealny do delikatnego masowania buzi. Oczyszcza, wygładza i ma kompleks antybakteryjny. I przyjemnie pachnie. Ja osobiście nic od peelingu więcej nie potrzebuję.  I myślę, że nie muszę bardziej się rozpisywać- po prostu mój ulubiony peeling od jakiegoś czasu.

Można go dostać w drogeriach np Rossmann (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)
Hebe (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)



6 komentarzy:

  1. Też go kiedyś miałam i starczył mi na rok! Co prawda używałam go co dwa, trzy dni jednak wynik i tak uważam za imponujący :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swój miałam od września i dziś zakupiłam nowy, ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go kiedyś :) jest on u mnie na 2 miejscu :)

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie
    http://testacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie ładny ma zapach. ;) Ja potrzebuję konkretnej ścierki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa czym się różni od wersji z orzechem włoskim, którą uwielbiam:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo, a nie powiedzialabym, że wygląda na taki wydajny :) mm morele ;pp
    Zapraszam do siebie! :>
    owocowa-dama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme