facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

7 stycznia 2015

Moja zimowa rutyna makijażowa | Kosmetyki

Pisałam podobną notkę jesienią, więc teraz też napiszę. O kosmetykach, których w tym sezonie używam najczęściej słów kilka, czyli jak wygląda mój codzienny makijaż zimą.


Podkład Clinique Anti Blemish Solutions w kolorze 01
Puder Maybelline Affinitone w kolorze 24 Golden Beige
O tych produktach się nie rozpisuję, bo dopiero je testuję. Pewnie za kilka tygodni dodam recenzję, ale na razie się wstrzymuję od opinii- tylko pokazuję, czego używam.


Puder brązujący Bourjois w kolorze 52 Peaux mates
Róż Bourjois w kolorze 15 Rose Eclat

O tych produktach natomiast na blogu już pisałam i nadal będę, bo je uwielbiam. Pudrem brązującym fajnie da się konturować, nie błyszczy się. A róż ma piękny kolor.

Tusz do rzęs Volume Million Lashes
Cień w kremie Maybelline Color Tattoo w kolorze 45-Infinite White
Eyeliner w pisaku Essence
Kredka do brwi Golden Rose Dream w kolorze 304
Paletka z cieniami L'Oreal Smoky w kolorze E8 Blue Marine
O tuszu nie będę się rozpisywać, bo to kolejny produkt, który na blogu pokazuję już od jakiegoś czasu, bo go uwielbiam. Podobnie z cieniami w kremie Maybelline.
O tej małej paletce zrobiłam posta, który był dosyć słodko-kwaśny. Nie jest to produkt mojego życia, ale ma ładne kolory, a ja lubię niebieski na oku zimą, więc pomęczę te cienie, a potem prawdopodobnie zostawię.
Eyeliner w pisaku Essence jest niezły. Wystarczy na te 9 godzin i aplikacja jest prosta. Ja nie jestem największą entuzjastką eyelinerów, ale w tym sezonie trochę próbuję.
Przez wiele miesięcy używałam tylko jednej kredki do brwi, tej z Catrice. I całkowicie zapomniałam o tym, że kupiłam też tą, więc teraz używam Dream Golden Rose. Ma bardzo fajną szczoteczkę, którą można używać resztki pudru z brwi. Poza tym, daje fajne wykończenie, ale trzeba jej bardzo delikatnie używać. Mimo to, polecam.


Szminka Make Up For Ever Rouge Artist Natural w kolorze N6
Szminka L'Oreal Color Riche Serum w kolorze S402 Radiant Orange
I szmineczki. Obydwie były już na blogu, ta z Make Up For Ever jest bardziej codzienna i ma 'łatwy' kolor- nie trzeba lusterka, żeby poprawić makijaż. Ta z L'Oreal lusterka już potrzebuje, ale uwielbiam ją, ma świetny kolor i jest bardzo trwała.

Szminkę L'Oreal, paletkę L'Oreal, cień w kremie Maybelline, tusz L'Oreal, eyeliner Essence, róż i puder brązujący Bourjois, puder Maybelline dostaniecie w Rossmannie (kliknij, aby zobaczyć gazetkę) bądź w Hebe (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)
Podkład Clinique, szminkę Make Up For Ever znajdziecie w Sephorach
Kredkę do brwi Golden Rose znajdziecie w Golden Rose

2 komentarze:

  1. Śliczna jest ta czekoladka od Bourjois :)

    PS Bardzo lubię Twoje posty, chętnie tu zaglądam, ale fajnie by było gdyby zdjęcia mogły być większe :) Mam nadzieję, że nie poczujesz się obrażona w związku z moją sugestią. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się kolory pomadek ;)

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme