facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

24 stycznia 2015

Matowe szminki Essence | Kosmetyki




Szminki Essence w kolorach 15 Oh So Matt! i 14 Adorable Matt!

Chodząc sobie po jednej z drogerii chciałam po prostu kupić kilka tanich pomadek i sprawdzić ich jakość. Sięgnęłam więc do stoiska Essence i postanowiłam spróbować tych matowych szminek.

Okazało się, że jakość produktów zdecydowanie przerosła moje oczekiwania. Ta czerwona, Adorabe Matt, to moja ulubiona czerwona szminka w tej chwili. Jest bardzo trwała i naprawdę dobrze wygląda na ustach. Ta nude, Oh So Matt!, nie jest przeze mnie używana tak często, bo po prostu nie przepadam za jej kolorem. Jest jednak tak samo trwała, fanki takich ust nie będą zawiedzione.

Warto zwrócić na nie uwagę, chociaż opakowania nie są przyciągające!


Znajdziecie je w drogeriach Hebe (kliknij, aby zobaczyć gazetkę)

5 komentarzy:

  1. Kolorki piękne:) A nie wysuszają ust? nie podkreślają suchych skórek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę wysuszają, jak większość matowych szminek (przynajmniej u mnie) :/

      Usuń
  2. Najwyższy czas bym wypróbowała!

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme