facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

11 stycznia 2015

LBA

Zostałam nominowana do tagu LBA, nominowała mnie Zuza.
Pomyślałam, że nic się nie stanie, jeśli jedną notkę poświęcę na te kilka pytań. Dziękuję ślicznie za nominację i zapraszam do dowiedzenia się czegoś o mnie.

1. Czy spełniłaś już jakieś swoje marzenie?
Tak, spełniłam chyba największe moje życiowe marzenie, czyli zwiedzenie Nowego Jorku. Miastem byłam zaintrygowana od szkoły podstawowej, dużo o nim czytałam, drukowałam zdjęcia, marzyłam o przespacerowaniu się Piątą Aleją i o zobaczeniu widoku z Empire State Building. W październiku roku 2012 miałam przyjemność spędzenia niecałych dwóch tygodni w tym właśnie mieście. Pamiętam wszystko, jakby to było wczoraj. Będąc w mieście byłam zachwycona, nawet nie spodziewałam się tego, że wywrze na mnie aż takie wrażenie. To jest temat na osobną notkę podróżniczą, ale jestem niesamowicie zadowolona i tęsknię!





2. Twój ulubiony sport?
W tym roku zaczynam uprawianie chodu sportowego- zawsze lubiłam długie spacery z muzyką. Dotychczas tylko chodziłam na siłownię i biegałam, od niedawna zaczęłam też pływać nie tylko na wakacjach. Lubię też nurkować.

3. Twój ulubiony zespół?
Słucham w sumie tylko kilku, ale wybiorę U2. Klasyk. Nawet nie umie powiedzieć, od kiedy ich słucham, bo moi rodzice puszczali ich muzykę, kiedy byłam małym dzieckiem. Teraz już rodzice nie wybierają mi muzyki, którą puszczam sobie na głośnikach, ale ten zespół został. Oczywiście nie lubię każdej płyty, moje ulubione to te z roku 2000 i 1987- All That You Can't Leave Behind i The Joshua Tree. 


4. Ile masz zwierząt?
Tylko kotkę rasy szkocki zwisłouchy, Walerię. Jest jeszcze maleńka!

5. Czy masz rodzeństwo?
Mam siostrę, która w tym roku idzie do gimnazjum, ma na imię Nina. Jak to w rodzeństwie czasem się kłócimy, ale generalnie umiemy się dogadać!

6. Lubisz jeść fast food?
A kto nie lubi? Ale od jakiegoś czasu bardzo uważam na to, co jem i od kilku tygodni jem tylko zdrowo, więc omijam i wybieram przygotowywanie potraw w domu.

7. Twój ulubiony sklep z ubraniami?
Zara. Jak tam wejdę to zawsze coś kupię. 

8. Ile prowadzisz bloga?
Wszystko się zaczęło od września 2014, ale plany i pomysły zaczęły rodzić się w moje głowie kilka tygodni wcześniej.

9. Co Cię zachęciło do prowadzenia bloga?
Pomyślałam sobie, że byłoby fajnie, gdyby był taki blog o kosmetykach, na którym notki pojawiałby się codziennie. Nie spotkałam się z takim (oprócz mojego), ale są takie portale ubraniowe. Uznałam, że zamiast narzekać, że go nie ma to po prostu go zrobię.

10. Jak się nazywa Twój idol?
Taylor Swift. Jej muzyka rozumiała mnie wtedy, kiedy nikt inny mnie nie rozumiał (brzmi słabo, ale to prawda), uwielbiam jej wypowiedzi dotyczące miłości czy życia. Odnosząc się do tego pytania z marzeniami, moje marzenie to jej koncert. I spełni się już w tym roku, mam bilety i nie mogę się doczekać.

11. Ulubiony serial?
Powiem szczerze- nie lubię seriali. Wolę filmy, wszystko dzieje się szybko i wyjaśnia za te kilka godzin. Jedyny serial, który obejrzałam cały, to Plotkara.

Mam nadzieję, że podobał Wam się ten mały tag, czyli coś innego niż zazwyczaj :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 photo envye.jpg
envye blogger theme