facebook twitter instagram bloglovin
 photo toppost.png

8 stycznia 2015

Lawendowe L'Occitane




Dzisiaj taki krótki i przyjemny post o pewnym prezencie. Niedawno dostałam to śliczne pudełko i bardzo chcę się podzielić tym, jak wygląda i co jest w środku.
Na pierwszym zdjęciu widać jego wierzch, na drugim spód, a na trzecim zawartość. Mikroskopijny lawendowy żel pod prysznic, bardzo dobry na podróże; lawendowy krem do rąk i lawendowe mydełko.
Mam już kilka kremów do rąk tej francuskiej firmy, więc to od razu wrzuciłam do torebki, bo wiem, że będę używać.
Kształt tego żelu pod prysznic bardzo mi się podoba, wygląda tak elegancko i po prostu ładnie.
Mydełko wylądowało pomiędzy ubraniami, bo mydło do rąk mam w płynie. Ale cała moja garderoba nim pachnie, co jest bardzo fajne.

I teraz mam pytanie- znacie L'Occitane? Które produkty lubicie najbardziej?
Zaciekawiła mnie ta firma i chcę popróbować :)

Produkty są dostępne w sklepach L'Occitane.

2 komentarze:

  1. mam różany krem do rąk i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA ;)

    http://suzzy-suzy.blogspot.com/2015/01/lba.html

    OdpowiedzUsuń

 photo envye.jpg
envye blogger theme